Auto Sleutels Kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerson

Nieuw hier
20 aug 2013
5
0
0
Hallo ben nieuw hier op jullie form en vond het heel intresant.

Ik heb een vraag ik heb namelijk een probleem afgelopen weekend heb ik me sleutels kwijt geraakt en kan nu mijn auto niet binnen.

Dealer vraag 150 euro voor een nieuwe sleutel die het auto alleen kan open maken.
Het zal me ongeveer 1300 euro kosten om een nieuwe sleutel ,contact slot en deur sloten te vervangen ik vind het wat aan de dure kant.

Bij een partikulier kost dit mij 900 euro voor een nieuwe sleutel met start onderbreker en afstandbediening.

Weten jullie misschien een goedkopere oplossing bij de dealer hadden ze mij verteld als ik zelf van een sloop auto de sloten en sleutels en ecu kan krijgen hoef ik alleen ongeveer 2 werkuur betalen.

Iemand met een Is200 voor onderdelen?? :) :)

Gerson

Dat wou ik net zeggen, bij de sloop de benodigde onderdelen halen en laten programmeren door de dealer.

Ik denk even googlen, of misschien weten andere jongens je wel te helpen.

bij van deijne in volkel hebben ze altijd wel een 200 staan met slotset.
volgens mij hebben ze wel onderdeel nummers van ecu ed nodig maar dat kun je eerst even navragen.

Gerson zei:
Hallo ben nieuw hier op jullie form en vond het heel intresant.

Ik heb een vraag ik heb namelijk een probleem afgelopen weekend heb ik me sleutels kwijt geraakt en kan nu mijn auto niet binnen.

Dealer vraag 150 euro voor een nieuwe sleutel die het auto alleen kan open maken.
Het zal me ongeveer 1300 euro kosten om een nieuwe sleutel ,contact slot en deur sloten te vervangen ik vind het wat aan de dure kant.

Bij een partikulier kost dit mij 900 euro voor een nieuwe sleutel met start onderbreker en afstandbediening.

Weten jullie misschien een goedkopere oplossing bij de dealer hadden ze mij verteld als ik zelf van een sloop auto de sloten en sleutels en ecu kan krijgen hoef ik alleen ongeveer 2 werkuur betalen.

Iemand met een Is200 voor onderdelen?? :) :)

Gerson

Ben je alle sleutels kwijt?? dus je twee sleutels met afstandsbediening en een normale sleutel?

ja had hem met 2 sleutels gekocht had eentje per ongeluk kapot gereden een tijdje terug... was te lax om een nieuwe reserve te maken en nu ben ik de andere ook kwijt dus no keys for the car

Wellicht even in het onderdeel forum kijken, daar staan een tweetal IS200 die in onderdelen gaan:

viewforum.php?f=27

Ik weet niet of dat je deze zomaar kan omzetten, dus dat moet je nog even uitzoeken.

inleer procedures heb ik wel voor je als je wilt.
kan ook wel hulp geven via pm of via het forum.
laat maar weten.....

Hebt u de onderdelen al gevonden ? Ik kan u hierbij ook helpen
Ik heb namelijk nog een lexus in onderdelen staan

Status
Niet open voor verdere reacties.