bc racing

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
heeft er iemand of kent iemand iemand die ervaring heeft met bc-racing schroef setjes?
ik wou namelijk een setje onder de is200 zetten en een vriend van me onder z'n evo x maar het schijnt dat de mening over de qualiteit op langer termijn een beetje uit een lopen.
mvg nick
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
hey slippernick ,

ik heb zelf een bc racing schroefset onder mijn IS350 en ben er zeker tevreden over .
het mag voor mij nog wel wat stugger maar dat is persoonlijk .
sommige vinden het fijn om nog wat comfort ovder te houden .
de set wordt geleverd met medium veren en is op ongeveer 15 standen boven op de dempers in hardheid te verstellen .
ronald heeft deze set ook onder zijn evo x en onder de HONDA DC5 deze is gebouwt voor timeattack

daarbij word volgens mij de bc racing in de zelfde fabriek gemaakt als megan racing
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
bedankt voor je reactie.
ik denk wel dat ik het setje bestel. maar die maat van me had gehoord dat de evo x sneller uitbrak met een bc set
dus die gaat denk ik voor tein
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
ik heb ronald hier niet over gehoort .
weet wel dat hij de auto zo afgestelt heeft dat op het industiterein een bocht kan maken zonder dat hij aanloopt met 100km per uur :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
klopt, wordt in dezelfde fabriek als Megan gemaakt, welke net even een prijsklasse hoger liggen over het algemeen. Op het eerste gezicht verschillen ze dan ook niet veel, ook in features.