Bedankt KWP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
KWP moet zijn moderator functie neerleggen om persoonlijke redenen.

Via dit topic wil ik KWP bedanken voor zijn input, het delen van zijn kennis en al het andere dat hij voor Lexusforum heeft gedaan.

Mochten jullie willen, dan kan je in dit topic een reactie aan KWP kwijt.

KWP, we gaan je missen! :(
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik snap het, maar vind het erg, erg jammer!
Samen met KWP doe ik het IS deel, KWS is domweg van ons de grote techniek man, ik vind een IS gewoon mooi, maar snap er minder van.

Ik, iedereen gaat je missen...!

Maar zoals gezegd, de keuze is logisch. Gelukkig heb je beloofd zeker te blijven komen. En, volgens mij, kan je het dan zeker niet laten om ons te helpen met de vele leuke, soms moeilijke technische vragen :)


Succes en ik hoop je snel weer hier en op meetings te zien!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Koen, bedankt voor je inzet! Het ga je goed en dit adres nooit vergeten! :p
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Heren, ik heb het met alle plezier gedaan. En zoals gezegd blijf ik op het forum neuzen naar problemen die ik kan (helpen) oplossen. Ik ben dus niet helemaal buiten beeld.

Jullie ook bedankt!
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Koentje bedankt, Koentje bedankt :D

Bedankt voor alles en ik hoop dat we contact blijven houden en dat we je nog kunnen lastig vallen met moeilijke vragen :p
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
O jee KWP,

Ik wens je heel veel sterkte met de toekomst onthou goed :

De zon schijnt voor iedereen dus ook voor jou en de mensen waar je omgeeft.

Bedankt voor je inzet naar deze gemeenschap en dat je ooit weer mag terugkeren.

Un embrazo de Lexter
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Koen, bedankt voor je inzet, succes met alles wat je gaat/moet doen en tot ziens! :hi:
 

Mart!ni

Hoort erbij
9 apr 2012
43
7
8
Hoi KWP, Koen,

Ik zie dat je wat minder actief bent als voorheen, maar hopelijk mag ik toch vragen of ik een beroep op jouw kennis en ervaring (of die van andere leden natuurlijk :hi: )

Mijn IS300 automaat van 2003 heeft een 5 traps automaat met schakelen op het stuur. Volgens mij heb je dezelfde auto in bezit gehad. Nu zie ik bij handmatig schakelen dat de automaat altijd de 5e versnelling kiest. Ookal sta je stil als je overschakelt naar handmatig (M).

Gevoelsmatig zou het zo moeten zijn dat wanneer je van automaat naar manueel schakelt, de juiste of huidige versnelling ingezet wordt. Aangezien de bak niet handmatig naar 1 kan, dus de tweede versnelling vanuit stilstand zou moeten kiezen. In de praktijk zet de automaat de bak altijd in 5 wanneer de M wordt ingeschakeld.

Hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel. De auto is perfect en de automaat schakelt goed en alles werkt. Mijn vraag is nu of dit zo hoort.

Alvast bedankt voor de reacties!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Ik heet geen Koen, maar ik reageer toch..
Dat hoort zo.. Iig wel bij de IS gen 1.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hahahah Martini, Koen heet Koen hoor, en Willem heeft gereageerd omdat hij dat toevallig weer weet...
 

Mart!ni

Hoort erbij
9 apr 2012
43
7
8
Zag het later ja, fijn om te zien dat er meerdere mensen zijn die het weten.
Tot nu toe een erg fijne auto die IS300. Net allemaal wat lekkerder dan de 200. Ook is het verschil in km stand duidelijk te voelen. Alles is een stuk strakker.

Als er weer een meeting is, ben ik weer van de partij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.