- 4 nov 2012
- 21
- 0
- 0
Hallo allemaal!
Ik ben Gert en sinds kort de eigenaar van een mooie Lexus IS220 D met alles erop en eraan.
Tweedehands op de kop getikt en als geschenkje naar m'n vrouwtje gegaan ter vervanging van een Astra GTC (1.3 model wat langzaamaan meer problemen had dan voordelen)
Het is dus de daily van m'n vrouwtje en ik hoop er af en toe mee te mogen rijden
Verder rijdt ik zelf dagelijks met een VW Caddy (firmawagen) en heb ik 2 projectjes lopen:
Project 1: Triumph Spitfire 1500 van bj 1979 (hier ben ik al vele jaren aan bezig) en staat op m'n webpage: http://www.ladyspitfire.com
Project 2: Nissan 100NX 2.0 GTI deze is totaal custom made ondertussen en zijn we volop bezig met er een Japans 2.0 NEO VVL blok in te lepelen. Voor de niet kenners: het is hetzelfde blok als er origineel inligt maar deze heeft variabele nokkenassen. Mits nog wat andere aanpassingen ga ik van 150Pk naar +200PK (hoeveel moeten we nog zien als ie de testbank op gaat. Deze moet tegen het volgende clubseizoen terug de baan op.
Verder ben ik volledig doe het zelver wat auto's betreft en ook mede bestuurslid van de nissan100nxclub in Nederland (verantwoordelijke afdeling Belgi? dus)
Ik ben Gert en sinds kort de eigenaar van een mooie Lexus IS220 D met alles erop en eraan.
Tweedehands op de kop getikt en als geschenkje naar m'n vrouwtje gegaan ter vervanging van een Astra GTC (1.3 model wat langzaamaan meer problemen had dan voordelen)
Het is dus de daily van m'n vrouwtje en ik hoop er af en toe mee te mogen rijden
Verder rijdt ik zelf dagelijks met een VW Caddy (firmawagen) en heb ik 2 projectjes lopen:
Project 1: Triumph Spitfire 1500 van bj 1979 (hier ben ik al vele jaren aan bezig) en staat op m'n webpage: http://www.ladyspitfire.com
Project 2: Nissan 100NX 2.0 GTI deze is totaal custom made ondertussen en zijn we volop bezig met er een Japans 2.0 NEO VVL blok in te lepelen. Voor de niet kenners: het is hetzelfde blok als er origineel inligt maar deze heeft variabele nokkenassen. Mits nog wat andere aanpassingen ga ik van 150Pk naar +200PK (hoeveel moeten we nog zien als ie de testbank op gaat. Deze moet tegen het volgende clubseizoen terug de baan op.
Verder ben ik volledig doe het zelver wat auto's betreft en ook mede bestuurslid van de nissan100nxclub in Nederland (verantwoordelijke afdeling Belgi? dus)