Bempie even voorstellen

Bempie

Hoort erbij
12 aug 2011
71
0
0
Hallo allen,

Ik ben Bempie en ik heb gisteren mijn eerste Lexus gekocht. Voorheen altijd BMW en Mercedes gereden en ik vond dat het tijd was voor weereens wat anders.

Het gaat om zilvergrijze GS300 uit 1998 met zwart leder en 120.000 km op de teller. Het is een Duitse importauto maar ik heb de gehele onderhoudshistorie erbij. De auto heeft nagenoeg alle opties, behalve schuifdak en PDC en is in geheel originele staat en zo wil ik hem eigenlijk ook houden op ??n puntje na. Ik wil de oranje knipperlichtjes in de voorschermen vervangen door witte. Dus als iemand weet waar ik die kan kopen dan hoor ik het graag.

Als iemand mij uitlegt hoe ik hier foto's kan plaatsen dan zal ik dat zeker doen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Bempie,

Welkom op het forum. De knipperlichtjes vervangen, moet geen probleem zijn, deze zijn door meerdere leden hier al gekocht en kunnen je vast helpen.

Veel sterkte met de nieuwe auto, je rijdt er mooi en exclusief mee.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, en nog veel plezier met je GS. We zijn erg benieuwd naar foto's. :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hey Bempie welkom hier! kijk maar in het GS gedeelte daar is bijvoorbeel Erick die wat aan zijn GS heeft gedaan... voor foto's heb je 2 opties:
1. als je op "Post Reply" clickt dan kun je dan onderaan het invoerveld een bestand uploaden.
2. Als je je foto's al online hebt (bijvoorbeeld bij Photobucket), dan copieer je dan de link van de foto en plaats je deze in je bericht tussen zogenaamde "RIMG" tags. Zoiets zou het dan moeten worden:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
.

Hoop dat dit helpt, anders hoor ik het wel! Veel plezier op het forum!
 

Bempie

Hoort erbij
12 aug 2011
71
0
0
Hartelijk bedankt voor de uitleg.

Hopelijk werkt het zo.
 

Bijlagen

  • lexus2.jpg
    lexus2.jpg
    355,6 KB · Weergaven: 36

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Welkom op het forum!

Met zo'n km. stand zal je nog lang plezier hebben van je Lexus!



gr. koen
 

Bempie

Hoort erbij
12 aug 2011
71
0
0
Koen, dat hoop ik ook. Maar ik heb tot nog toe enkel goede verhalen gehoord over deze motoren dus dat zal wel lukken.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice! zie dat foto plaatsen is gelukt! nu wat tips zoeken op het forum voor je knipperlichten...