Hey alle gebruikers van dit forum,
Ik ben hier nieuw en zou graag mijn auto/project met jullie willen delen.
Ook heb ik al gezien dat ik hier best nuttige informatie van af kan halen.
Mijn naam is Michael Bloem maar me vrienden noemen me beta, (vraag niet waarom lang verhaal).
Ik ben 22 jaar en woonachtend in de zaanstreek, ben net klaar met school als leidinggevende en werk inmiddels al 6 jaar bij een Bouwbedrijf als werkplaats timmerman.
Zal even kort vertellen wat mijn auto geschiedenis is, deze bestaat uit een seat ibiza 1.4 powahh.
Dit was om dagelijks naar me werk/school/etc heen te rijden.

Twee jaar later heb ik mijn eerste import auto gekocht voor erbij. Een Nissan Sklyline R33 GTS-T.
Aan deze auto heb ik veel gesleuteld waaronder een blok waaruit toch +- 350 pk uit kwam.
Met een Greddy TD-04 turbo, fmic, Power FC, etc.
Ook tein coilovers, ultralite velgen, etc.
Hier een foto van,

deze twee auto's zijn nu verkocht en daar moet natuurlijk iets voor in de plaas terugkomen.
Nu was ik opzoek naar iets wat niet je hele maandsalaris nodig hebt om mee te rijden maar wel iets dat speciaal is wat weinig mensen nog hebben, plus dat er ook nog wel een beetje tempo in moest zitten.
Toen kwam ik uit op een toyota altezza RS200,

Deze heb ik rechtstreeks uit japan gekocht met behulp van Purple Monkey Engineering,
Toyota altezza RS200
210 pk 6 bak handgschakeld. helemaal standaad.
Ik zal eerdaags een project pagina aanmaken en alles veder toelichten.
greetz beta
Ik ben hier nieuw en zou graag mijn auto/project met jullie willen delen.
Ook heb ik al gezien dat ik hier best nuttige informatie van af kan halen.
Mijn naam is Michael Bloem maar me vrienden noemen me beta, (vraag niet waarom lang verhaal).
Ik ben 22 jaar en woonachtend in de zaanstreek, ben net klaar met school als leidinggevende en werk inmiddels al 6 jaar bij een Bouwbedrijf als werkplaats timmerman.
Zal even kort vertellen wat mijn auto geschiedenis is, deze bestaat uit een seat ibiza 1.4 powahh.
Dit was om dagelijks naar me werk/school/etc heen te rijden.

Twee jaar later heb ik mijn eerste import auto gekocht voor erbij. Een Nissan Sklyline R33 GTS-T.
Aan deze auto heb ik veel gesleuteld waaronder een blok waaruit toch +- 350 pk uit kwam.
Met een Greddy TD-04 turbo, fmic, Power FC, etc.
Ook tein coilovers, ultralite velgen, etc.
Hier een foto van,

deze twee auto's zijn nu verkocht en daar moet natuurlijk iets voor in de plaas terugkomen.
Nu was ik opzoek naar iets wat niet je hele maandsalaris nodig hebt om mee te rijden maar wel iets dat speciaal is wat weinig mensen nog hebben, plus dat er ook nog wel een beetje tempo in moest zitten.
Toen kwam ik uit op een toyota altezza RS200,

Deze heb ik rechtstreeks uit japan gekocht met behulp van Purple Monkey Engineering,
Toyota altezza RS200
210 pk 6 bak handgschakeld. helemaal standaad.
Ik zal eerdaags een project pagina aanmaken en alles veder toelichten.
greetz beta