Beter laat dan nooit!

CBRX450H

Nieuw hier
21 feb 2024
17
17
3
Dag mede Lexusrijders en -enthousiastelingen,

Ondertussen heb ik een aantal topics gestart en heb ik er op een aantal gereageerd, maar een voorstelstukje was mij nog ontschoten!

Sinds november van vorig jaar heb ik de overstap gemaakt van een Honda Accord naar een RX450h uit 2009. Eerder Frans gereden, daarna Zweeds, en na de Accord ben ik verknocht geraakt aan de spullen uit Japan. Het vakmanschap en de techniek spreken mij enorm aan en een auto waar je (waarschijnlijk) geen gezeur mee hebt is gewoon mega prettig. Vormgeving en opties zijn veelal ook dik in orde.

Een tijd gezocht naar een RX400h, maar mooie exemplaren zijn stevig aan de prijs en vond ik redelijk in de buurt komen van een RX450. Ook een GS450h stond op de lijst, want een sedan blijft mooi (in mijn optiek). Die kofferbak was echter zo klein dat dit voor mij geen optie was. Uiteindelijk even doorgespaard en een RX450h President gevonden, die aan alle eisen voldeed. Deze heeft zich het afgelopen jaar als een hele fijne reisauto laten blijken, met name fijn omdat mijn woonwerk 160 per dag was. Ondertussen is dit nog maar 16, maar afscheid nemen van de RX kan ik niet.

Desondanks vliegen de kilometers erop en hoop ik er een hele tijd mee te doen! Er staat nu pas een kleine 2 ton op. Het forum is een goeie plek om ook te genieten van andere exemplaren en modellen, dus we spreken elkaar vast nog wel op wat topics!

Groet,

Coen
 

Bijlagen

  • IMG_1087.jpeg
    IMG_1087.jpeg
    382,1 KB · Weergaven: 57
  • IMG_1093.jpeg
    IMG_1093.jpeg
    367,3 KB · Weergaven: 54
  • IMG_1097.jpeg
    IMG_1097.jpeg
    411,6 KB · Weergaven: 59
  • IMG_1114.jpeg
    IMG_1114.jpeg
    248 KB · Weergaven: 57
  • IMG_1113.jpeg
    IMG_1113.jpeg
    188,7 KB · Weergaven: 56