Betrouwbaarheidsscores per automerk

Johno

Heel actief
23 jan 2022
537
271
63
Weer een mooi artikel, niet verassend maar het blijft leuk om te lezen.

1000024614.png
 
De NX was de "best of the best" Frank,...:love:
 

Bijlagen

  • 02_Lexus-behaalt-hoogste-score-ooit-in-betrouwbaarheidsonderzoek-Consumentenbond-1260x709.webp
    02_Lexus-behaalt-hoogste-score-ooit-in-betrouwbaarheidsonderzoek-Consumentenbond-1260x709.webp
    143,9 KB · Weergaven: 9
  • Leuk
Waarderingen: Johno
Lijkt me overduidelijk een Amerikaans lijstje dus zou voor Europa wel iets anders kunnen zijn. Neemt niet weg dat Lexus/Toyota ook hier zeer hoog zal eindigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: robtp09
Lijkt me overduidelijk een Amerikaans lijstje dus zou voor Europa wel iets anders kunnen zijn. Neemt niet weg dat Lexus/Toyota ook hier zeer hoog zal eindigen.
Het is inderdaad een Amerikaans lijstje. Lexus verkoopt daar overigens erg goed dus dat geeft ook een goed beeld. Bepaalde merken worden daar ook veel meer verkocht dan in Europa, daarentegen worden hier weer andere merken verkocht die daar weer niet of nauwelijks aan de man/vrouw versleten worden.

Het beeld van Lexus c.q. Toyota is ook in Europa erg goed. Dus wat dat betreft maakt het niet uit waarmee ze vergeleken worden šŸ˜
 
Lijkt me overduidelijk een Amerikaans lijstje dus zou voor Europa wel iets anders kunnen zijn. Neemt niet weg dat Lexus/Toyota ook hier zeer hoog zal eindigen.
Zal gerust, Peugeot Renault en Citroƫn staan er niet in. Maar ja, wie wil dat dan ook nog? Ook op een Europese lijst zullen die merken niet best scoren.