bijna eerste lexus

Langepapa

Nieuw hier
23 sep 2020
1
2
1
Ik sta op het punt om na jaren kijken en denken toch eens een fijne lexus rx450h te gaan kopen, gezien de prijzen kom ik vooral in duitsland mogelijk geschikte autos tegen. Heb er dan ook een op het oog, een luxury line van 2019. Moet het importeren nog uitzoeken, dat wel. Lees hier en daar alleen weer verzekering ellende inzake extra beveiligingen met kastjes en abbonnementen en zo, dat probeer ik te vermijden. Sta open voor goede verzekering tips/partijen.

• Leuk
Waarderingen: Krikke en Lexus4me
Houd er rekening mee dat bij import van een 2019 nog wel zo'n €2500-3000 rest BPM moet worden afgerekend omdat het geen stekker hybride is en je een paar €100 kwijt bent voor kenteken registratie, eventueel bpm aangifte als je dat laat doen en ophalen .
Houd er ook rekening mee dat in het buitenland "simpelere" versies rond rijden, dus staar je niet helemaal blind op de prijs, want opties kunnen ontbreken, zoek uit wat er wel of niet op zit tov de NL versies om goed te vergelijken.
In mijn ervaring scheelt bij deze auto uit het buitenland halen vaak niet veel tov de NL prijzen, alleen heb je in buitenland vermoedelijk meer keuze.
Houd er ook rekening mee dat 2019 precies het jaar is van overgang naar de RX Facelift versie (vanaf 10/2019) de facelift is op een boel punten verbeterd tov de oudere versie

Laatst bewerkt: