M Maron Nieuw hier 21 jan 2014 8 0 0 17 nov 2014 #1 Beste Forumleden, Ik heb nog 2 voorstoelen en een achterbank in blauw leer liggen. Alles in nette staat. Ligt mij in de weg doe een goed bod en het is voor jou. Graag pb bij interesse. Mvg Maron
Beste Forumleden, Ik heb nog 2 voorstoelen en een achterbank in blauw leer liggen. Alles in nette staat. Ligt mij in de weg doe een goed bod en het is voor jou. Graag pb bij interesse. Mvg Maron
Hube Oprichter Lexusforum 2 mei 2008 7.266 70 0 17 nov 2014 #2 Aub iets specifieker: Uit de regels voor dit forum: 2. Weergeef een gedetailleerde omschrijving van het aangebodene (als van toepassing): - km-stand : - leeftijd : - conditie/staat : - merk : - profieldiepte : - foto's : - vraagprijs : 8. Geen veilingen. Klik om te vergroten...
Aub iets specifieker: Uit de regels voor dit forum: 2. Weergeef een gedetailleerde omschrijving van het aangebodene (als van toepassing): - km-stand : - leeftijd : - conditie/staat : - merk : - profieldiepte : - foto's : - vraagprijs : 8. Geen veilingen. Klik om te vergroten...
M Maron Nieuw hier 21 jan 2014 8 0 0 17 nov 2014 #3 Het gaat om de stoelen en achterbank van een lexus ls400. Alles is in goede staat nergens beschadigingen of iets dergelijks. Kleuren op de foto's lijken anders ivm de flits. Kleur is in het echt hetzelfde Vraagprijs 200,- is onderhandelbaar. Mvg Maron Laatst bewerkt: 19 nov 2014
Het gaat om de stoelen en achterbank van een lexus ls400. Alles is in goede staat nergens beschadigingen of iets dergelijks. Kleuren op de foto's lijken anders ivm de flits. Kleur is in het echt hetzelfde Vraagprijs 200,- is onderhandelbaar. Mvg Maron