Bluetooth verbinding telefoon

ninosins

Nieuw hier
21 aug 2014
10
1
0
Hellup! Ik heb het volgende probleem. Mijn 2005 GS300 wil niet het telefoonboek van mijn Iphone 5s importeren. Los dat dat heel vervelend is, vraag ik mij af ik op een makkelijke manier handmatig snelkeuze nummers kan toevoegen, maar dan niet het telefoonnummer ook de namen. Dat maakt mijn leven wanneer ik aan het rijden ben een stuk makkelijker.
Hebben jullie tips&trucs hiervoor?
Daarnaast (ben nu toch bezig) ik las over GROM of iets dergelijks om mijn iphone aan te sluiten op het navigatie system. Ik wil namelijk geen CD's maar MP3's beluisteren in mijn bling bling bak :)
Kortom, help mij alstublieft.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat ik zo snel vond:

Check this document http://support.apple.com/kb/HT3647. It appears the iPhone supports the phone book profile, however since the Lexus is an older one, the bluetooth profile in the car may not match what the phone has now. Check with the Lexus dealer to see if there is an update to the car's profile.

I tested my iPhone 4 with a 2011 Hyundai and it was able to upload the phonebook just fine. I've read of others uploading the phonebooks to vehicles, but the list is varied. Again, it could be the car's profile that is restricting this.

Wellicht is vaistech nog een mooie optie de medialinq
http://www.vaistech.com/products/mlp/mlp.php
 

ninosins

Nieuw hier
21 aug 2014
10
1
0
Ik heb nu een iphone 5s, dus in principe zou het geen probleem moeten zijn. Okay ik ga de dealer wel bellen hierover. Die vaistech/medialinq ziet er gaaf uit en exact wat ik zoek! geen gehannes met cd's helemaal top. Ik zie alleen niet wat het kost? Is het systeem in Nederland te koop? Kan ik ergens heen waar het meteen ingebouwd word?
 

ninosins

Nieuw hier
21 aug 2014
10
1
0
Ben ik weer! Heb de Multimedialinq van vaistech in laten bouwen. Helaas kon bij mij alleen de audio omdat ik de pre facelift heb. Moet nog wel een beetje wennen aan dit systeem. Tot nu toe kan ik alleen maar 2 mapjes aanmaken en dat ziet het systeem. Ik kan de muziek nog niet lekker sorteren etc. Beetje jammer, maarrrrr ik hoef geen cd's meer te branden en dat is ook wel fijn. In ieder geval bedankt voor de tip!
 

ninosins

Nieuw hier
21 aug 2014
10
1
0
Ik heb ook de medialinq.
Ik zal het proberen simpel uit te leggen:
Om meerdere mapjes te gebruiken moet je op je iPhone altijd een extra (leeg) mapje aanmaken in je Muziek App.
Wil je bv 4 mapjes in je medialinq hebben, heb je 5 mapjes nodig in je iPhone.

Oja! Zorg dat dat extra lege mapje je laatste mapje is.
Succes.

hoi Alor,

Wat een top tip :) maar ik gebruik een usb stick, maar dat moet de pret niet drukken volgens mij. Ik ga het vanavond meteen uitproberen, wat een feest!