Mijn auto begon met "ruw" te schakelen, hij leek verder goed te rijden.
De volgende dag ben ik weer een stukje gaan rijden op stand power, hij stond op eco.
Het schakelen ging beter maar het eerste stukje gasgeven ging niet soepel. Toen ik op de snelweg reed ging mijn motorlampje branden.
Vervolgens uitgelezen met een simpele lezer en die gaf aan brandstof te kort in cilinderbank 1 en cilinderbank 2.
Geen idee wat dat kan zijn. De lambda sondes zouden dat in de gaten moeten houden en deze heb ik een jaar geleden vervangen.
Weet hier iemand meer van?
De volgende dag ben ik weer een stukje gaan rijden op stand power, hij stond op eco.
Het schakelen ging beter maar het eerste stukje gasgeven ging niet soepel. Toen ik op de snelweg reed ging mijn motorlampje branden.
Vervolgens uitgelezen met een simpele lezer en die gaf aan brandstof te kort in cilinderbank 1 en cilinderbank 2.
Geen idee wat dat kan zijn. De lambda sondes zouden dat in de gaten moeten houden en deze heb ik een jaar geleden vervangen.
Weet hier iemand meer van?