Brenner stelt zich voor vanuit het zuiden des lands

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
Hallo allemaal :D

Bij deze stel ik me voor als nieuweling op dit forum! Wegens gezinsuitbreiding ben ik op zoek gegaan om mijn ouwe trouwe peugeot 306 te vervangen door een heuse papa auto. Na enkele proefritten gemaakt te hebben (Skoda Fabia greenline, Saab 9-3 sport estate, Renault scenic, Seat estate en Toyota Avensis) viel mijn oog op een BMW 318 bij een garage bij Maastricht Airport. Echter, tijdens deze bezichtiging wezen vrienden van me erop dat ze nog een andere kandidaat hadden gezien, een Lexus IS200 SportCross. Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat deze wagen bestond. Toen ik er eenmaal in had gezeten was ik verkocht....deze executive uitvoering beviel me ten zeerste, prachtbak. De vele opties waren voor mij een welkome verrassing na 7 jaar in een kale 306 te hebben gereden. Helaas kon ik wegens de speciale weekend-actie en daardoor overvolle showroom niet proefrijden waardoor de twijfel begon toe te slaan. Toch laten staan en s' avonds mezelf ingelezen over deze auto. Niets dan lof (op het verbruik na) en mijn enthousiasme werd groter. De dag erna met mijn wederhelft de knoop doorgehakt en een week later tijdens de eerste rit werd het me al snel duidelijk dat deze auto niet zomaar een auto is....nooit gedacht..maar ik mag me nu toevoegen tot de lexus-rijders :D

Brenner!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Mooi verhaal! Welkom!! *Waar blijft de "This thread is worthless without pics" smiley?*
 

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
haha, dank je...ik zal een dezer dagen wat foto's maken en posten...dat lijkt me een goed idee!!! :D
 

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
zo...hierbij de beloofde fotootjes van mijn ongewassen 6cylinder :D

28j9lbk.jpg


14cgqck.jpg


2n6rns3.jpg
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
'Hoe meer zielen, hoe meer vreugd'......... of is het 'hoe meer Lexus, hoe meer vreugd' ??
(is een gezegde van bij ons, weet niet of bij jullie bekent is :? )

Mooie aanwinst en zeker een goede keuze gemaakt, veel geluk ermee ;)
 

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
jaaa...ben er blij mee. als binnenkort de nieuwe Dezent RE velgjes eronder liggen dan maak ik wel weer wat fotootjes.... :D :D