buddy en mijn toyota aristo

buddy_aristo

Nieuw hier
10 jan 2015
9
0
0
hallo

ik ben dus buddy bakker 33 uit tilburg
werkzaam in een automaterialen zaak en als hobby japanse autos. na een groot aantal supra's soarers enz gereden te hebben was het nu tijd voor een aristo.
aantal jaar geleden al eentje gehad uit de U.K maar deze binnen een aantal maanden weer snel verkocht.


nu zelf in november een toyota aristo gekocht en zelf geimporteert deze kant op. 4 januari is de auto binnen gekomen deze staat nu lekker warm en droog in me garage

specs.

toyota aristo
bouwjaar 10/1997
119.xxxkm
motor 2jzgte vvti
vertex v300 editie dus full option
18inch velgen
verder volledig standaart.

plannen:
koplampen ombouwen /europese koplampen kopen en naar rdw voor kenteklen .
19/20inch velgen en verlagen.
stage 1 motor upgrade (400pk)

mocht iemand nog een setje koplampen weten, of te leen hebben voor rdw dan hoor ik het graag.

mvg buddy
 

Bijlagen

  • photo2693.jpg
    photo2693.jpg
    68,9 KB · Weergaven: 66
  • photo2694.jpg
    photo2694.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 61
hallo Buddy
mooie nette bak
is dit de japanse versie van de Lexus GS ? net als de Lexus SC de Toyota Soarer is
 
Beste Buddy,
Een hele mooie Aristo en dat vermogen.
De kleur wit is toch wel een favoriete kleur van mij staat de Aristo erg mooi
 
hallo bedankt voor de reacties.

dit is idd soort van japanse gs300... de gs300 kennen ze daar ook. en de aristo is ook gelevert in non turbo.
is idd ook te vergelijken met de sc en soarer modellen

zal binnenkort/dit weekend meer fotos maken en plaatsen .

de kleur is parelmoer wit , erg mooi in de zon. interieur is zwart leer, en erg mooie combinatie vind ik zelf
 
Welkom Buddy,dat is een leuk speeltje wat je daar hebt,vooral de 2jzgte lijkt mij ook wel mooi staan in mijn GS,hahaha.Veel plezier op forum.
 
No Title

poging 2 ... na het verwijderen van vorige post.. het is een tijdje stil geweest hier, erg druk geweest met het wissellen van baan.prive enz enz, maar goede neuws is dat de aristo ondertussen op NL kenteken staat. en kwa uiterlijk ietsje is veranderd. zo is ze een aardig eind verlaagd dmv een megan racing schroefset hoogte en hardheid verstelbaar en heeft ze pantoffels gekregen in de vorm van 19 inch japan racing jr3... 9,5 j voor zijde en 10.5 j achterzijden met getrokken banden.....het uitlaatsysteem heef ook plaatsgemaakt voor 2 open dempers en een katvervanger. heeeeeerlijk geluid nu. ............................. echter zijn de plannen gewijzigd en staat ze al weer te koop ondertussen. heb me zinnen op een nieuw project gezet .. wel uit de toyota lexus familie.... ben wel erg benieuwd wat julie van de aristo vinden zo.mvg buddy
 

Bijlagen

  • photo3331.jpg
    photo3331.jpg
    85,5 KB · Weergaven: 55
  • photo3329.jpg
    photo3329.jpg
    87,8 KB · Weergaven: 53
  • photo3345.jpg
    photo3345.jpg
    144 KB · Weergaven: 52
vette bak , ik heb ook staan kijken bij de Japan Racing wielen , de JR12 maar die lastige ET waardes , alleen met getrokken banden kon ik enigzins rub vrij rijden
welke maat banden heb je erom liggen ?

en nu zoeken naar een Soarer neem ik aan ;)
 
Ziet er goed uit zo! Toch best "amerikaans" dat aggressieve setup! Wat wordt het volgende project als ik vragen mag?
 
haha nee geen Toyota gt86, , maar de aristo is nog niet verkocht....als hij verkocht is ga ik kijken voor een toyota chaser, of soarer 1jz met handbak... of een nissan laurel rb25det handbak. zowiezo japanse import weer.