Buitenkant koplampen herstellen !!!!

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Heb net iets h???l doms gedaan..... :(
Heb een harde spons gebruikt om de koplampen schoon te vegen !!! H???l stom ik weet !!
Gevolg is te raden : zeer fijne krasjes op de koplamp. Deze moeten nu met een z??r fijn schuurmiddel opgelapt worden maar ik ken er niets van eerlijk gezegd. Kan iemand mij op weg helpen ?
Hoe kon ik nu zo dom zijn seg..... kan mij wel voor de kop slaan nu... :X :X
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Stuur Alor eens een PM... hij heeft het met zeer fijn schuurpapier gedaan. Verder zijn er ook middelen van Meguaiers en andere poetsmiddelen...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Kan gebeuren toch? Je moet eens weten wat ik soms doe en het wijselijk niet meldt hier :D

Als de krassen niet al te diep zijn, zou je het idd eerst eens kunnen proberen met krasverwijderaar/polijstpasta. Je kunt zo'n tube/potje vrijwel overal kopen, inclusief speciaal(!) polijst-pad. Zelf heb ik daar goede resultaten mee behaald.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Wellicht overbodig te noemen, maar zorg dat je een rand tape om je units plakt om de lak te beschermen.

Overigens Alor, dat ziet er Pro uit!! :rulez:
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
440
21
18
ach het kan nog erger...ik heb een flinke tijd gedacht dat het glas was...en ze dus wekelijks met een schuurspons gedaan om de vliegen eraf te halen :)
op een meeting heeft erick ze gepolijst met polijstmiddel en voila ....als nieuw !

er is dus nog hoop :)

gr wilco