Buitenspiegels

Michel-Rijnvis

Nieuw hier
25 mrt 2012
7
0
0
Een paar dagen terug kom ik bij m'n ct .....zijn m'n spiegel glazen gestolen.
Welke gek haalt dit in z'n kop. Maar wat brengt een ct rijder er toe spiegelglazen te stelen?
Omdat Louwman er een week overdoet om aan een paar glazen te komen :X heb ik tijdelijk 1 glas gemonteerd welke getint is (zelf dimmend) deze geeft bij donker weer veel minder zicht en ik denk dan ook dat dat de reden is dat mijn glazen gestolen zijn.... Of weten jullie andere motieven ???
 

mlatooy

Nieuw hier
26 jan 2012
7
0
0
Weet iedereen eigenlijk dat die spiegels automatisch naar beneden draaien bij achteruit stand,
Ik had het knopje in neutraal {Midden} staan en dan doet hij het niet.
Kom ik lekker laat achter.
Niet heel belangrijk maaar toch leuk.

Groeten Marcel
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
mlatooy zei:
Weet iedereen eigenlijk dat die spiegels automatisch naar beneden draaien bij achteruit stand,
Ik had het knopje in neutraal {Midden} staan en dan doet hij het niet.
Kom ik lekker laat achter.
Niet heel belangrijk maaar toch leuk.

Groeten Marcel


Welk knopje bedoel je?? Mijn spiegels blijven ook gewoon in de normale stand staan!!

Robbert-Jan
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
De kantelfunctie van de zijspiegels bij achteruitrijden werkt alleen i.c.m. met de electrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen (zie blz. 109 van de handleiding).
Deze optie zit standaard op de Luxury Line uitvoering.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Geselecteerde spiegel op links of recht laten staan, niet in het midden. Daarnaast zie de vorige post.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
PeterA zei:
De kantelfunctie van de zijspiegels bij achteruitrijden werkt alleen i.c.m. met de electrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen (zie blz. 109 van de handleiding).
Deze optie zit standaard op de Luxury Line uitvoering.



Business Line, dus dat gaat bij mij helaas niet werken.

Robbert-Jan
 

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
Snapte al niet waarom hij het een tijd niet deed. Thanks!

Kwam er pas achter toen hij het weer deed dat hij het niet gedaan had maar is erg prettig