Car configurator CT200H

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Op http://www.Lexus.eu is een configurator van de CT200H beschikbaar.

Zo kun je een beetje bekijken wat en hoe je CT200H eruit komt te zien en welke opties er zijn.

Grappig om te zien hoe Louwman zijn eigen benamingen aan de auto heeft gegeven. Business Pro is gewoon een comfort uitvoering met diverse packs.

Let ook eens op de achterspoiler van de comfort E en de andere uitvoeringen. De dakspoiler die je hebt gezien in Den Haag is niet de spoiler die je krijgt. Tenzij je een basis uitvoering hebt gekozen.
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Ik ben benieuwd of de armsteun tussen de voorstoelen ook in leer wordt uitgevoerd bij de Luxury Line? In de folder staat een plaatje met een ivoorkleurig interieur met een zwarte armsteun (vind ik het mooist, eerlijk gezegd), de car configurators die ik heb geprobeerd kleuren de armsteun mee met het gekozen leer.
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
SPfreaks zei:
Ik ben benieuwd of de armsteun tussen de voorstoelen ook in leer wordt uitgevoerd bij de Luxury Line? In de folder staat een plaatje met een ivoorkleurig interieur met een zwarte armsteun (vind ik het mooist, eerlijk gezegd), de car configurators die ik heb geprobeerd kleuren de armsteun mee met het gekozen leer.

Hey Hey,
Kan jij de CT Retailer Viewer al toevallig? die moet je hebben joh! vet coole tool..
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
De armsteun kleurt mee met de stoelen, ook in deze configurator. Het plaatje in de folder zegt wat anders... Ik zal de dealer wel eens vragen wat het in het echt wordt.