Car Wrap

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
70
0
Ik zie steeds meer matte auto's ronderijden welke deze uitstraling hebben gerekgen d.m.v. folie, o.t.w. car wrapping. Ik zie nu net dat je het interrieur ook kan laten "wrappen".

http://www.cartuningstyling.nl/car-wrap ... ping.html#

Het lijkt mij zo gaaf om de IS250 in een antraciete kleur te wrappen. Bij top-gear live zag ik destijds ook al een GT-R met deze wrapping.

Kosten zijn redelijk hoog echter, zo'n 2000 voor de IS250.

Heeft iemand foto's van wrappen op een Lexus?

Matzwarte IS-F velgen, is wel erg duister :twisted:

Ik had ook ergens een topic van SOLO een keer gevonden, die heeft z'n LS430 zelf gewrapped, mat wit :o

Ik heb een mat zwarte auto, dus ik kan uit ervaring spreken dat je er wel een paar vetvlekken op krijg ja :lol:

Tja, het ismisschien wel even wennen, ik zit er wel over te denken. Het is natuurlijk iets als een clear bra voor de auto, alleen niet clear :)

Maar is die 4x4 gewrapped of zo gespoten?

Welke 4x4? als je mijn pick up bedoel (die is 2WD ;)) die is gerolt :lol: kosten: ?100,- :lol:

Schuurpapier, schoonmaakmiddel, pot verf, een kwast, en wat foam rollers :lol:

Waar heb jij het nou weer over, 1 pot verf ja :lol: :wink:

Rustoleum Combicolor, volgens mij geen 2 componenten... heb er wel een beetje verdunner bij gedaan :lol:

Ik heb het eigenlijk nog nooit in het echt gezien, ben benieuwd hoe het er IRL uitziet.. :)