Carista obd2 bluetooth plug met voledige app

nielow

Actief
25 sep 2014
110
16
18
ik heb even wat onderzoek gedaan naar manieren om de dealer optie's (ramen op keyfob, alarm gordel enz)
aan te passen en had ook graag de optie om zelf mijn tpms sensoren te wijzigen zodat ik niet naar de dealer hoef als ik mijn winterset monteer.

ik ben uitgekomen bij de Carista obd2 plug met app en heb zojuist de ramen op sleutel geactiveerd en het gordel alarm gedeactiveerd.
ding werkt prima en is mij de 30,- voor de plug zeker waard.
nadeel is wel dat je voor de tmps sensoren en dealer instellingen een betaald acount moet hebben welk per maand, 3 maanden of per jaar betaald moet worden.
de eerste maand is gratis bij de plug dus kan nu mooi het ding een maand proberen.
groot voordeel voor mij is dat hij bruikbaar is op meer merken dan alleen lexus en verwacht eigenlijk dat er in de toekomst nog updates komen met meer auto's en merken.

mocht iemand meer info willen of graag iets wijzigen in hun settings maar niet naar de dealer, dan kunnen we wel wat regelen!

ik ben verder niet verbonden met het bedrijf maar tot dusver wel te spreken over het apparaat/app vandaar het bericht
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2021-02-23 at 22.44.58 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2021-02-23 at 22.44.58 (1).jpeg
    151,7 KB · Weergaven: 34