CD vast in lader

MuZZeR

Nieuw hier
22 jun 2009
18
0
0
Mijn cd lader zit geblokkeerd door ??n van de zes aanwezige cd's. Ik kan de audio helemaal niet meer gebruiken omdat die ene cd constant aan het draaien/zoeken is.
Heeft iemand een oplossing :X
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Ik ken het probleem. Ik had het ook met mijn IS200 toendrtijd. Ben toen ook een hele tijd bezig geweest met pielen om de CD's eruit te halen. Ik had een Dubbel cd zeg maar. 2 in 1. Uiteindelijk is het me wel gelukt maar het koste wel heel wat tijd.
 

MuZZeR

Nieuw hier
22 jun 2009
18
0
0
Heb vandaag de ganse troep er uitgegooid en de lader leeggehaald. Zes cd's aanwezig :p
Alles weer gemonteerd en aangesloten. Nu krijg ik steeds "error 3" op het display?
Iemand :worship:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
error 3 is een bekend probleem bij alle IS wisselaars :( deze werden vroeger onder garantie vervangen bij de dealer.. maar ik weet niet of die ook geldt voor buiten garantie periodes :(
 

MuZZeR

Nieuw hier
22 jun 2009
18
0
0
Nu wil ik de ganse troep eruit en vervangen door een 2Din inbouwpakket. Ze zijn in Nederland te vinden, alleen blijkbaar voor de modellen vanaf 2001 tem 2005. Heb ik nu toch wel een 2000 exemplaar :neutral: .
Heeft iemand weet of er wel degelijk verschil zit tssn de 1998-2000 en 2001-2005
Iemand ervaring met het vervangen van de Lexus troep door een dubbelDIN slede?
Referentienummers, waar gekocht enz.

Alvast bedankt :worship:
 

MuZZeR

Nieuw hier
22 jun 2009
18
0
0
Ik heb eindelijk eens de tijd gevonden om de dubbeldin slede te monteren met een AlpineCDE-126BT toestel.
De slede past als gegoten maar de overgangskabel helemaal NIET. De kabel heb ik via internet aangekocht bij BT in Nederland en daar waren ze vast overtuigd dat het de juiste kabel was.
Weet iemand meer daarover :p