Cliff1201's IS200 | Blackhouse mistlamp en r.wisserarmen

Cliff1201

Nieuw hier
4 aug 2013
20
0
0
Beste allemaal,

Ik maak voor het leuke toch even een projectpagina aan. Veel zal ik niet aan de Lex gaan doen maar het zullen de kleine klusjes worden die het een projectje maken :) Ze is in mijn opinie al erg mooi en af.

Foto van de Lex van "voor" de deur:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Mistlampje is eruit i.v.m. poging tot vochtvrij maken

Klein verlanglijstje:

-Koplampen polijsten
-Mistlamp RV vochtvrijmaken of ander setje (imitatie?) kopen Done
-Embleemloze grille
-Stadslicht maken (werkt momenteel niet reden onduidelijk) Done
-Armen van ruitenwisser opnieuw spuiten i.v.m. roest Done

:hi:
 

Cliff1201

Nieuw hier
4 aug 2013
20
0
0
Re: Cliff1201's IS200 | Hij staat voor de deur!

Weet iemand een goeie site voor het kopen van bijvoorbeeld een embleemloze grille?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Cliff1201's IS200 | Hij staat voor de deur!

nice! ben benieuwd wat je ervan gaat maken! en idd showoff imports.
 

Cliff1201

Nieuw hier
4 aug 2013
20
0
0
Re: Cliff1201's IS200 | Blackhouse mistlampen/vraag ruitenwi

Inmiddels is de Lexus een tijdje in mijn bezit. Erg fijne auto, echt genieten. Ik geniet er zelfs zo van dat ik (te) vaak met de auto naar school ga. :rulez:

Via forumlid Klokmeister heb ik een leuk setje blackhoused mistlampen over kunnen kopen wegens vocht in de mijne. -->
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Vanmiddag geprobeerd om de mistlampen om te wisselen... gaat helaas niet erg makkelijk. Het draadje dat aan de fitting zit is heel erg kort. 1 mistlamp met pijn en moeite eruit weten te krijgen, waarna ik erachter kwamen dat de fitting kapot is. Daarna de linkerkant geprobeerd, helaas kon ik die er met geen enkele mogelijkheid uit krijgen. Nu rij ik rond met 1 mistlamp (non-blackhouse). Zelf durf ik het niet echt aan om te klooien aan die mistlamp en aangezien ik toch een nieuwe fitting nodig heb rij ik van de week ff langs de Toyotadealer hier in de buurt.

Wat doe je verder op zaterdag, inderdaad, auto wassen met pa :D --> (Missende mistlamp
<- :O duidelijk te zien hier.)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verder, wil ik mijn ruitenwissers opnieuw zwart gaan spuiten i.v.m. roest vlakbij het wisserblad. Ik heb ff een foto gemaakt van dat mechanisme. Volgens mij kan ik het kapje dat aan het begin zit er af halen? Voorzichtig schroevendraaiertje ertussen en kapje er af wrikken?

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Alvast bedankt!

Laterss!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Cliff1201's IS200 | Blackhouse mistlampen/vraag ruitenwi

klopt, schroevendraaiertje eronder en dan komt die los.. die van mij moeten ook gespoten...
 

Cliff1201

Nieuw hier
4 aug 2013
20
0
0
Cliff1201's IS200 | Blackhouse mistlamp en r.wisserarmen

Gisteren heb ik de armen van m'n ruitenwissers gespoten. Zat redelijk wat roest op en dat kan natuurlijk niet.

Voor:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Tijdens:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Na:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Aardig gelukt dacht ik zo :rulez:


Op de meet vandaag een paar handige tips over ik makkelijk mijn mistlampen kan vervangen, dank daarvoor!
Resultaat mag er wezen...

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Groeten van Richard
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ja, dat is dankbaar werk, zier er als nieuw uit. :rulez: Overigens ook 1 van de eerste 'mods' die ik zelf heb uitgevoerd ;) Nu nog een paar aerotwins erop en je kan er weer tegen.