Bobusa
Stamgast
- 12 okt 2008
- 1.308
- 1.210
- 113

Ja ik heb er één! De binnenkant van jouw garageHeb je een voorbeeld?![]()

Ik ga morgen nog ff kijkenDat is een fraai stukje Enschede toch?

moet je wel komen als ik thuis ben, krijg je een vers bereid bakkie. Morgen enkele panden van Vredenstein fotograferen en vrijdag nog twee.Ik ga morgen nog ff kijken![]()
.Wat mij in positieve zin opvalt is de breedte van de P-vakken. Hier is alles ingedeeld obv formaatje fiat 500 ofzo.Bekijk bijlage 185323
In de parkeergarage kreeg mijn RX gezelschap van een collega met een NX. Dat is de NX die vroeger vaak naast mijn zwarte RAV4 werd geparkeerd. Na iets meer dan een jaar was ik het zat en kocht ik een RX.

Ik sta wel in het grootste vlak van de garage en de betonnen steunpilaar rechts is net uit beeld. Een aantal plekken zijn mijn favoriet om te parkeren en daar zet ik hem neer, als ik de kans krijgWat mij in positieve zin opvalt is de breedte van de P-vakken. Hier is alles ingedeeld obv formaatje fiat 500 ofzo.![]()
. Je kan op die plekken ook laden. Je ziet de laadpunten niet omdat ik de achterzijde met de magische gum heb behandeld ivm bedrijfsnaam.Mercurius parkeergarage? Die bij de hypotheker erin, de rechtse beneden, heeft ook een aantal veilige plekken, neem die ook als ze vrij zijn en anders zo vermogelijk door waar nog weinig auto's staan en strategisch neerzetten.de garage
Nee dit is niet Mercurius, maar bij mijn werkgever in de RandstadMercurius parkeergarage? Die bij de hypotheker erin, de rechtse beneden, heeft ook een aantal veilige plekken, neem die ook als ze vrij zijn en anders zo vermogelijk door waar nog weinig auto's staan en strategisch neerzetten.
.