- 2 mei 2008
- 7.266
- 70
- 0
Heren en dames,
Wij zijn nog op zoek naar mensen die willen helpen met de organisatie van de komende meeting bij Lexus Breda (Het wordt inderdaad Lexus Breda).
De commissie, welke door Alan aangestuurd zal worden, kent de volgende leden:
1. Alan (Voorzitter)
2. KWP
3. Jeroen
4. Alor
5. Lexus-dzjino
Taken van de commissie:
- Aantrekken deelnemers
- Activiteiten m.b.t. het inzamelen voor stichting Lexusforum
- Programma opstellen (i.s.m. Lexus Breda) voor de meeting
- Plan of action maken (i.s.m. Lexus Breda) voor de meeting
- Bedenken van activiteiten
- etc.
Er volgt meer in de toekomst.
De Meeting bij Lexus Breda zal een van de grootste tot nog toe moeten worden, dus wordt er wel wat inzet verwacht. Natuurlijk hebben we nog niets om als compensatie aan jullie te geven, dus moet het nog eventjes uit de goedheid van jullie hart
Indien gewenst kan de commissie voor een langere termijn doorgaan, maar de huidige scope is alleen Breda.
Om te kunnen werken zal ik speciaal voor deze commissie een afgeschermd forum maken waar jullie toegang tot krijgen om de meeting te bespreken. Dit zal een subforum in het meetings forum worden.
Ik zie jullie aanmeldingen graag tegemoet :rulez:
Wij zijn nog op zoek naar mensen die willen helpen met de organisatie van de komende meeting bij Lexus Breda (Het wordt inderdaad Lexus Breda).
De commissie, welke door Alan aangestuurd zal worden, kent de volgende leden:
1. Alan (Voorzitter)
2. KWP
3. Jeroen
4. Alor
5. Lexus-dzjino
Taken van de commissie:
- Aantrekken deelnemers
- Activiteiten m.b.t. het inzamelen voor stichting Lexusforum
- Programma opstellen (i.s.m. Lexus Breda) voor de meeting
- Plan of action maken (i.s.m. Lexus Breda) voor de meeting
- Bedenken van activiteiten
- etc.
Er volgt meer in de toekomst.
De Meeting bij Lexus Breda zal een van de grootste tot nog toe moeten worden, dus wordt er wel wat inzet verwacht. Natuurlijk hebben we nog niets om als compensatie aan jullie te geven, dus moet het nog eventjes uit de goedheid van jullie hart
Indien gewenst kan de commissie voor een langere termijn doorgaan, maar de huidige scope is alleen Breda.
Om te kunnen werken zal ik speciaal voor deze commissie een afgeschermd forum maken waar jullie toegang tot krijgen om de meeting te bespreken. Dit zal een subforum in het meetings forum worden.
Ik zie jullie aanmeldingen graag tegemoet :rulez: