Commissie Meeting @Lexus Breda Juni 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heren en dames,

Wij zijn nog op zoek naar mensen die willen helpen met de organisatie van de komende meeting bij Lexus Breda (Het wordt inderdaad Lexus Breda).
De commissie, welke door Alan aangestuurd zal worden, kent de volgende leden:

1. Alan (Voorzitter)
2. KWP
3. Jeroen
4. Alor
5. Lexus-dzjino

Taken van de commissie:

- Aantrekken deelnemers
- Activiteiten m.b.t. het inzamelen voor stichting Lexusforum
- Programma opstellen (i.s.m. Lexus Breda) voor de meeting
- Plan of action maken (i.s.m. Lexus Breda) voor de meeting
- Bedenken van activiteiten
- etc.

Er volgt meer in de toekomst.

De Meeting bij Lexus Breda zal een van de grootste tot nog toe moeten worden, dus wordt er wel wat inzet verwacht. Natuurlijk hebben we nog niets om als compensatie aan jullie te geven, dus moet het nog eventjes uit de goedheid van jullie hart

Indien gewenst kan de commissie voor een langere termijn doorgaan, maar de huidige scope is alleen Breda.

Om te kunnen werken zal ik speciaal voor deze commissie een afgeschermd forum maken waar jullie toegang tot krijgen om de meeting te bespreken. Dit zal een subforum in het meetings forum worden.

Ik zie jullie aanmeldingen graag tegemoet :rulez:
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Een goed initiatief! Een dergelijke commissie is ook de enige manier om het geheel naar een hoger plan te tillen.

Helaas is het met mijn werk niet mogelijk om precies te bepalen wanneer ik wel/niet op reis ben, anders had ik me zeker aangemeld. Heel veel succes met de organisatie en ik zie de uitnodiging graag tegemoet :hi:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt! De aanmeldlijst zal begin volgende maand wel gaan verschijnen.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Mooie opzet en er wordt goed over nagedacht zie ik.

Misschien nog enkele punten:

Is het enkel een Lexus meeting of een Allround meeting?
Voor hoeveel wagens is er plaats?
Brouwer contacteren voor drankverkoop
Iets om te eten of snoepen (Hamburger, fritkraam,ijscreem,...)
Kinder animatie (springkasteel,...)
Tafeltjes en stoelen
(Party) tentje
Handelaars met kraampjes (schaalmodellen,stickers, velgen, onderdelen,...)
Inkom betalen?
Algemeen reglement bij aankomst

Mensen van organisatie die de wagens kan begeleiden om allemaal netjes te parkeren.
Mensen van organisatie die op straat staan om alles veilig te laten verlopen ivm aankomst en vertrek

Veel van deze punten hangt natuurlijk af van grote van de meeting en wil hierbij natuurlijk wel wat helpen.
En als ik kan, kom ik zeker langs of zelfs helpen als het moet ;)

Er zijn misschien dingen die je via de gemeente kan aanvragen
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Ik heb in het verleden, ook een meeting georganiseerd, wat ik graag wil weten:

Enkel voor Lexus of allround?
flyer, poster??
Datum zeer belangrijk dit niet samen laten vallen met een van de grote meetings?
VIPstyle Area?
Verkoop club artikelen? ( Dus misschien moet er ook club merchandise aangeschaft worden )
aantal plekken?
Betalen inkom?
Tijdelijke website voor dit event?
Word er gewerkt met sponsers?
Misschien stands neerzetten denk aan showoffimport ( lexus gerelateerde verkoop ?
Word er voor securiti gezorgt of doen we dit zelf?
EHBO is tevens heel belangrijk?
Hoe zit het met de vergunningen?
en welke activiteiten gaan we ondernemen?


Dit zijn eigenlijk de vrijwel de zelfde punten als de post hier boven. Maar wilde ze nog maar even onder aandacht brengen.

Ik heb interesse om te helpen dat ziezo,

Greets

Dzjino
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jongens, bedankt voor de input en de interesse.

Deze meeting vind plaats bij lexus breda. Aangezien zij de meeting sponsoren denk ik niet dat wij er nog andere sponsors tussen zullen krijgen.

Alan is net terug van vakantie dus hij zal deze commissie dan ook vorm gaan geven. :rulez:

Wordt vervolgd
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Kom net thuis van een paar dagen eruit en lees over de komende meeting,
Ik hoop dat het begin juni wordt want wij gaan 15 juni op vakantie.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hube zei:
Jongens, bedankt voor de input en de interesse.

Deze meeting vind plaats bij lexus breda. Aangezien zij de meeting sponsoren denk ik niet dat wij er nog andere sponsors tussen zullen krijgen.

Alan is net terug van vakantie dus hij zal deze commissie dan ook vorm gaan geven. :rulez:

Wordt vervolgd


Licht aan de business van de sponsor denk ik? Bijv. cardetailing voegt imo veel toe, maar raakt Lexus niet.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Heren,

Ik ben zojuist terug van vakantie, dus moet nog het een en ander in halen op het forum, maar graag zie ik jullie belangstelling tegemoet zodat we een leuke meeting neer kunnen zetten. Ik ben blij om te zien dat er al genoeg jongens zijn die graag mee willen helpen! TOP!

Ivm het eindejaars drukte bij van Dorst, zal er waarschijnlijk in januari een vervolg komen met de mensen die zich hebben aangemeld om te helpen.

Alvast bedankt!

Alan
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Alan, vergeet niet dat er in januari bij vrijwel elke lexus dealer denk ik ook heel druk zal zijn met levering van CT's
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Wil ook gerust komen helpen jongens.

Heb dat weekend mijn kinderen wel maar kan 's zaterdags alleen, kan wel heel vroeg komen om mee op te bouwen of dingen klaar te zetten ....
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Onder het mom van beter laat dan nooit en mijn hernieuwde interesse in het forum omdat mijn leaseauto binnenkort van mij is bied ik bij deze ook aan om te helpen bij de voorbereiding van de meeting.

Ik woon net als Suwie vlakbij Breda en mijn auto is daar ook in onderhoud dus ze kennen me.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
prima hoor :) als we iets hebben wat je kan doen dan hoor je dat zeker! D:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.