Beste leden, Ik ben geruime tijd al in het buitenland voor vakantie en afgelopen maanden begon ik te merken dat er een geluid onder de motorkap kwam echter kon het niet direct plaatsen. Ik heb toen de airco uitgezet en het geluid was weg. Afgelopen week merkte ik dat de bestuurderszijde minder koelde als de passagierskant. Ik heb alle ventilatieopeningen, kleppen ed nagekeken. Interieurfilter schoongemaakt. Verder heb ik geen enkele foutmelding op dashboard gekregen.
Ik ben naar een Toyota garage gereden (Lexus is er namelijk niet). Ze hebben 3 gram freon erin gegooid en vertelde mij dat er miniem verlies was (lekt in de onderste buis).
Ze gaven aan dat ook de compressor kapot was. Nadat het was bijgevuld koelde de auto weer goed en is het geluid weg. Ze kunnen het repareren en moeten eerst de onderdelen bij Lexus bestellen. Ik kan volgens de monteur wel rijden met de auto.
Is het mogelijk dat de compressor kapot is aangezien het geluid weg is
Ik hoor graag jullie visie hierin.
Ik heb een CT200 uit dec 2015
Alvast bedankt.
Ik ben naar een Toyota garage gereden (Lexus is er namelijk niet). Ze hebben 3 gram freon erin gegooid en vertelde mij dat er miniem verlies was (lekt in de onderste buis).
Ze gaven aan dat ook de compressor kapot was. Nadat het was bijgevuld koelde de auto weer goed en is het geluid weg. Ze kunnen het repareren en moeten eerst de onderdelen bij Lexus bestellen. Ik kan volgens de monteur wel rijden met de auto.
Is het mogelijk dat de compressor kapot is aangezien het geluid weg is
Ik hoor graag jullie visie hierin.
Ik heb een CT200 uit dec 2015
Alvast bedankt.