Coup?ter - Toyota Corolla t-sport

Coup?ter

Nieuw hier
30 jul 2013
8
0
0
Goede avond allen,

Ik zal mij eerst even netjes voorstellen. Ik ben Peter en ben voorzitter van CorollaClub NL.
Ik heb me aangemeld, omdat we op 8 september a.s. ons jaarlijkse C'Day houden. Dit heb ik in het algemene meeting gedeelte al neergezet.
Een dag in teken van Toyota en Lexus.

Ik rij zelf een Toyota Corolla t-sport uit 2005.
Een lexus IS250 kriebelt erg. Dus wie weet binnenkort :)

Hier een paar foto's van mijn t-sport.



custom koplampen



 
Welkom hiero op het forum.
De meeste hier hebben denk ik ook ooit al een toyota gehad, dus het is een hele mooie/leuke samewerking denk ik met zon meeting. Sucses
 
Hoi Peter! Mooie bak die t-sport! Ik heb ook twee corolla's gehad voor ik naar Lexus overstapte. Hoe dan ook, leuk je te ontmoeten en we spreken elkaar nog wel ff achter de schermen.
 
Bedankt allemaal voor het welkom! :)

Ik heb hiervoor een corolla e11 gereden. Helemaal verbouwd. Maar toch overgestapt op wat luxers, groters en snellers. Toen kwam ik bij deze t-sport uit.

Zijn zeker pittige wagens. Ben benieuwd hoe een is250 rijdt eigenlijk. Ongeveer hetzelfde lijkt mij?

@Hube, Dat is goed. :)
 
Welkom hier!
Denk dat het grootste verschil de aandrijving zal zijn, van FWD naar RWD :mrgreen:
 
Dat sowieso :mrgreen:

Maar qua luxe, verbruik en vermogen. Dat moet ongeveer overeen komen.
 
LOL, een kniesoor die daar op let :P

Maar idd, een corolla t-sport lijkt meer gepositioneerd om te wedijveren met de GTI markt. Het zou dus in dat opzicht wel eens kunnen tegenvallen als je in een IS250 stapt... Die is idd veel meer gericht op comfort, luxe en minder op sportieve aspiraties.
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben zelf meer van het comfort luxe maar ook de snelheid. Ben wel benieuwd hoe het zich verhoud ten opzichte van een is250.
Mocht ik een keer de kans krijgen er 1 te rijden doe ik het zeker.
Denk dat menig van jullie best nog wel eens kunnen schrikken hoe luxe een t-sport eigenlijk is.

Weet wel precies hoe ik een is250 eruit zou willen laten zien. :D

Maar misschien de t-sport langer rijden en uiteindelijk over een aantal jaren de nieuwe is250 nemen :)
 
Hoi en welkom,
Corolla tsport is leuk speelgoed, heb er zelf ook eentje gehad.
Best luxe, maar redt het niet bij een lexus.
On topic, denk dat je met de is250 wel een hele bak meer (bruikbaar) koppel hebt.