CT 200h van lease naar priv?

pvcopy

Nieuw hier
31 jan 2015
8
0
0
Beste Lexus fans,
Hierbij wil ik me voorstellen op het Lexusforum, mijn naam is Peter en in februari 2015 de eigenaar geworden van mijn leaseauto.
De Lexus CT200h Business Line Pro versie met 17" velgen, navigatie en privacy glass.
Na een zeer prettige leasetijd, van januari 2012 tot januari 2015, besloten om mijn leaseauto over te nemen.
Omdat onze eigen Toyota Corolla uit 1993 aan vervanging toe was, na meer dan 20 jaar trouwe dienst, was de keuze voor onze Lexus dus snel gemaakt.
Mooi, strak en zuinig en de leaseperiode liep eind januari af.
Het leuke van dit forum is dat je echt van alles terug kan vinden.
Ik hoop dan ook dat ik hier in de toekomst informatie kan delen en vinden, want priv? is het onderhoud en gebruik toch anders aan het worden dan in de leasetijd.
Zoals ik al op het forum gelezen heb, stellen jullie het altijd op prijs om wat foto's van Lexie terug te zien.
Bij deze dan ook 4 stuks en tot ziens bij de diverse onderwerpen.

Peter.
 

Bijlagen

  • photo3456.jpg
    photo3456.jpg
    68,4 KB · Weergaven: 61
  • photo3457.jpg
    photo3457.jpg
    126,6 KB · Weergaven: 52
  • photo3458.jpg
    photo3458.jpg
    85,5 KB · Weergaven: 50
  • photo3459.jpg
    photo3459.jpg
    73,1 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Welkom! Goede keuze! Heel veel plezier met de CT, maar dat komt wel goed :)
 
  • Leuk
Waarderingen: pvcopy
Welkom pvcopy op het forum.
De CT200 begint al aardig vertegenwoordigd te raken hier.
Eerder zag je ze meer op de snelweg dan hier 😃
Bij mij is het net andersom
 
  • Leuk
Waarderingen: pvcopy
welkom en wat raamsdonk al zegt , meer en meer CT eigenaren komen hier en gelukkig maar , een CT kies je vast niet alleen van wegen de bijtelling wat jij maar weer bewijst door de lease CT over te nemen :rulez:

13 juni de meeting , zorg dat je erbij bent !
 
  • Leuk
Waarderingen: pvcopy
Hallo pvcopy, Ik treed toe tot het gezelschap van de CT200H brigade omstreeks 15 july. Dan komt eindelijk mijn CT200H, in het wit.
Doe ons een de eerste gebruikservaringen met de CT200H? Verbruik, banden slijtage onderhoudskosten en dergelijke.
 
  • Leuk
Waarderingen: pvcopy
Hallo pvcopy, Ik treed toe tot het gezelschap van de CT200H brigade omstreeks 15 july. Dan komt eindelijk mijn CT200H, in het wit.
Doe ons een de eerste gebruikservaringen met de CT200H? Verbruik, banden slijtage onderhoudskosten en dergelijke.
Hoi Erik, laatste beurt was nog op de kosten van de leasemaatschappij dus daar kan ik nog weinig over vertellen, het verbruik ligt rond de 4,2 l/100km. Best haalbare ooit was 3,2l/100km. Altijd de Toyota Avensis Wagon 1.8 (2004-2008 en 2009-2012) gereden, met gemiddeld 6,4 l/100km. Dus weer zuiniger. Als de eerste eigen grote beurt eraan komt post ik meer informatie. Qua stilte ben ik er zelfs na de Avensis weer verder op vooruit gegaan, en zeer fijne stoelen, dit merk je vooral na meer dan 2 uur rijden erg goed.
 
Beste pvcopy, de juiste voorstelling, namelijk met foto's ;) Welkom! En net verbruik wat je haalt met de CT, er zijn genoeg eigenaren die dat niet halen, zie meestal rond de 5 l/100km terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: pvcopy