CT 200H

Koning Bijtelling

Nieuw hier
8 mrt 2011
13
0
0
Goedendag,

Mijn naam is Koning Bijtelling. Ik ben ook zo'n leaseknakker die een CT 200 H heeft uitgezocht.
(mocht van de baas).
Wordt 25 maart geleverd.
De meesten die een CT 200 H besteld hebben, zijn lease-rijders. Particuliere rijders kijken wel uit om een auto te bestellen die ze nog nooit hebben gezien en nooit in hebben kunnen rijden. Leaserijders maakt dat niet uit, het gaat immers voornamelijk om die 14%. (mij ook hoor). Laten we ervan genieten.

Nou, hoop vele leuke dingen te leren op dit forum.

Tot ziens!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom your highness! enne... leaserijders kijken echt wel wat ze bestellen, tenminste.. ik dan... als je veel kilometers maakt dan wil je wel een prettige auto om je tijd in door te brengen :) ... Maar met een Lexus denk ik niet dat het mis kan gaan ;)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Koning Bijtelling zei:
Goedendag,

Mijn naam is Koning Bijtelling. Ik ben ook zo'n leaseknakker die een CT 200 H heeft uitgezocht.
(mocht van de baas).
Wordt 25 maart geleverd.
De meesten die een CT 200 H besteld hebben, zijn lease-rijders. Particuliere rijders kijken wel uit om een auto te bestellen die ze nog nooit hebben gezien en nooit in hebben kunnen rijden. Leaserijders maakt dat niet uit, het gaat immers voornamelijk om die 14%. (mij ook hoor). Laten we ervan genieten.

Nou, hoop vele leuke dingen te leren op dit forum.

Tot ziens!


En bedankt Koning bijtelling!!!!, ik ben zo'n particulier die hem wel blind heeft besteld en inmiddels al weer rijdt met de CT,

Gr Baron von Habenichts