CT op de tweedehandsmarkt in Belgi?

snekuem

Hoort erbij
15 okt 2011
71
0
0
Ik vraag me af nu vanaf januari 2012 de eco korting van 15% wordt afgeschaft er veel vraag gaat zijn naar tweedehands CT's hier in Belgi? omdat een nieuwe toch wel veel geld gaat kosten ?
Misschien best de mijne voor een goede prijs verkopen in januari ;)
 

tri

Actief
6 nov 2011
215
1
0
De CT is reeds extreem duur en de Eco premie telt niet voor tweedehands.Kortingen zijn wel nog voor de Lease mensen.Ik denk dat de verkoop aan priv? personen in elkaar zal storten.Je hebt bv een Volvo C30 in turbo T uitvoering met enkele honderden PK 's voor deze prijs.Een nieuwe IS 2OO diesel ook overigens.En de tweedehands aanbiedingen van dealers zijn zo full option dat ze ook onverkoopbaar worden.
Een BMW 3 voor 34OOO? bruto.NIEUW dus
 

snekuem

Hoort erbij
15 okt 2011
71
0
0
Zonder Ecopremie kostte mijn CT rond de 36000 EUR ( dynamic versie met navi, leather, technology, convenience pack ), dus als ik hem voor ongeveer 30000 EUR te koop zou zetten, ben ik eens benieuwd of er veel reactie op zou komen ?
Ik vrees ook wel dat de verkoop van nieuwe CT's serieus in elkaar gaat storten nu, want niemand betaalt zoveel geld voor dit type auto :( of je moet een exte hybridefreak zijn natuurlijk.