Ct200

ct200

Nieuw hier
10 okt 2012
11
0
0
Hallo,
Ik ben Bert uit Aarschot ( vlaams brabant - belgie )
Mijn wagen is een witte CT200 confort, alle opties behalve leder, ( nieuw - prive gekocht dus geen bedrijfswagen )
Van einde 2011 om nog van de premie te profiteren...
Speciaal aan deze is dat ik deze heb laten omgebouwd om ook op LPG te rijden... zeer goedkoop want aan 0,65cent de liter doe ik de tank vol voor 20? en daar gaat die dan afhankelijk van de voet een mooie 500km ver op. dus 4? per 100km, doe dat maar eens na met een diesel! :)
ik had hier graag een foto gepost maar ik snap er niets van maw, het lukt niet... :photo:
Ik doe een goede 40 a 50000km per jaar ( ik gebruik de wagen ook voor mijn werk = snelweg kilometers! )
Ik ben zeer tevreden over de wagen, vooral de onderhouds kost valt goed mee ( vergeleken met duitsers )
De gas instalatie is van Prins ( VSI ) en door AGS uit Herentals ingebouwd. de tank zit onder de laadvloer naast de batterij, daar waar die bak met de krik, band reparatie set en pomp zit... dit alles zit nu mooi rond de tank in een doekje gewilkkeld + de sneeuwkettingen en brand blusser.
jammergenoeg wel de kleinste tank op de markt wegens plaats gebrek, dus maar 500km range. Je voelt geen verschil tussen benzine en gas. koud starten doe je op benzine en van zodra het koelwater 40 graden heeft gaat dat over op LPG... dus benzine verbruik ik ook, 30 liter op 6000km. ( in de zomer wat minder en winter wat meer)
de wagen staat in de winter op de originele velgen met winter banden en in de zomer op rondel 0049 velgen...
:hi:
Bert
 
Hallo Bert, welkom op het forum, en veel plezier met de CT 200, groot gelijk heb je om op gas te gaan rijden.