CT200h als leenauto ipv LS400

emmo

Nieuw hier
19 jan 2011
11
0
0
Gisteren is mijn LS400 (1994) opgehaald door Louwman Groningen voor nieuwe remschijven en blokken en nog wat kleine dingetjes. Om 9 uur werd een nieuwe CT200h voor de deur geparkeerd. Uiteraard direkt gaan rijden en een geheel nieuwe ervaring! Doet de motor het wel??? Ja dus. Zelf vind ik het ook een zeer mooie auto. Ook van binnen erg netjes en degelijk en wat een gadgets! Het is de allerduurste uitvoering met alles er op en er aan. Ik zal de auto te kort hebben om dat allemaal te ontdekken. Jammer.
Maar toch zal ik ook blij zijn als mijn LS400 weer klaar is. Die rijdt namelijk wel een stuk fijner. Uiteraard is dat persoonlijk. Op snelheid is hij zeker stiller dan de CT200h. En het allerbelangrijkste voor mij; veel comfortabeler. De CT vind ik een stuiterbak waar wel weer heel erg scherp mee te sturen is. Uiteraard is de wegligging van de CT daardoor een stukje beter dan de LS.....
Mijn vrouw heeft de CT nu mee naar haar werk. Gisteravond heeft ze al een rondje gemaakt en dat beviel haar prima. Dus als het schip met geld komt is de kans groot dat haar Fiat Stilo wordt vervangen door een CT200h. Duimen maar.
Tot slot. Mijn complimenten voor Lexus dat ze zo'n mooie auto hebben gemaakt die volgens mij alle concurrenten (zijn die er wel?) het nakijken geeft!