CT200h Luxury Line 2011

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Na een barre zoektocht eindelijk een geschikte CT200h Luxury Line uit 2011 gevonden. Vrijdag haal ik de auto op en volgen er foto's, op dit moment staat hij bij de poetser.
Ik wilde een 'echte' Luxury Line' met in ieder geval het Mark Levinson systeem. Daarnaast heeft mijn LL als opties het schuifdak en de ivory lederen bekleding. De auto zelf is sienna brown.

De zaken die nog aangepakt moeten worden: nieuwe banden en de achterruit en zijruiten achter tinten met folie. Daarnaast hoop ik dat de garage waar ik hem heb gekocht een klein probleempje kan verhelpen: de sluiting van het deksel van de midden armsteun is een beetje stroef. Zodra je de klep open doet klikt hij niet meer terug in het slot. Meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

image_5912.jpg
 

snoek1

Hoort erbij
21 nov 2015
93
35
18
Gefeliciteerd met de auto, ik heb ook een luxury Line, zelfde kleur en interieur. Ook de deksel van de midden armsteun bleef open. Even slot mechanische ingespoten met teflon spray en het werkt weer als vanouds.
 

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Gefeliciteerd met de auto, ik heb ook een luxury Line, zelfde kleur en interieur. Ook de deksel van de midden armsteun bleef open. Even slot mechanische ingespoten met teflon spray en het werkt weer als vanouds.

Bedankt voor de tip!
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Gefeliciteerd met de aankoop en een veel veilige kilometers gewenst!!
 

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Hij is gearriveerd!

De HDD zit nog vol muziek van de vorige eigenaar. Kan ik de hele HDD in ??n keer wissen of moet ik dat echt map voor map doen? W?t een werk!

En kan ik muziek vanaf een USB stick kopi?ren naar de HDD?

En het viel me dat er geen coming/leaving home functie is met de verlichting? Is dit wel mogelijk, of moet de dealer dat instellen?

En wat kost het op de navigatie te updaten?
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Update navigatie kost 180 euro, nog even wachten in april/mei komt er een nieuwe update dacht ik.
Je kunt alleen van CD 's kopi?ren naar HDD
Wissen moet volgens mij wel in een keer lukken, maar weet niet meer hoe dat moet.
 

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Bedankt voor je reactie. 180 euro is een redelijk fors bedrag maar dat had ik wel verwacht, ga het wel doen in ieder geval.

Alles in ??n keer wissen vanaf de hdd staat niet in de handleiding.

Weet je ook hoe de coming/leaving home verlichting werkt? Krijg dat nergens te zien in 'menu' > 'informatie'. Zie alleen die blokjes waar je de dealer kunt instellen enzo.
 

Jacob

Nieuw hier
22 feb 2017
1
0
0
Gefeliciteerd met je superkoop!
Nieuwe foto's hebben de internet-advertentie van het bedrijf nooit gehaald. Mijn oog was er ook op gevallen, maar nu gemist ;)
Nog iemand op dit forum heeft een identieke gekocht (maar dan met veel meer kilometers), toevallig!

Hoe dan ook een prachtige combi in- en exterieur en dan ook nog met open dak in sienna brown....smullen!
Goeie keus geblindeerde ramen, maakt hem m.i. helemaal af (achterruit zou ik in donkerste tint doen, lijkt het mooi ??n geheel met die zijruitjes)

Veel plezierige kilometers gewenst!
 

AZ88

Actief
2 mrt 2016
172
19
18
Gefeliciteerd met je superkoop!
Nieuwe foto's hebben de internet-advertentie van het bedrijf nooit gehaald. Mijn oog was er ook op gevallen, maar nu gemist ;)
Nog iemand op dit forum heeft een identieke gekocht (maar dan met veel meer kilometers), toevallig!

Hoe dan ook een prachtige combi in- en exterieur en dan ook nog met open dak in sienna brown....smullen!
Goeie keus geblindeerde ramen, maakt hem m.i. helemaal af (achterruit zou ik in donkerste tint doen, lijkt het mooi ??n geheel met die zijruitjes)

Veel plezierige kilometers gewenst!

Bedankt! Inderdaad een hele mooie combi en met alle opties! Kon hem voor die prijs ook niet laten staan... en was niet de enige ge?nteresseerde dus onderhandelen had weinig zin ;)
 

hanskimmenade

Nieuw hier
11 mrt 2017
1
0
0
Ha leuk! Ik kocht gisteren mijn eerste CT 200h Luxury heeeeel donkerblauw met een beetje paarse gloed pal in de zon met zwart leer. Net als jij heel compleet met navi, 17" velgen (wel veel stoeprandschade maar dat wordt opgeknapt), schuifdak, Mark Levinson, klapspiegels etc. Heb met diverse CT's proefritten gemaakt en dat viel tegen, maar deze liep als een "zonnetje" (ondanks > 120.000 kms!). Hou oud de navi software is weet ik (nog) niet maar een update zal er wel van komen.. Volgende week komt ie, met splinternieuwe Michelins, krasjes bijgewerkt, nieuwe APK etc. Ik verheug me rop!