Ctrl-Alt-Delete

levensnevel

Hoort erbij
17 mei 2024
76
75
18
Zoals gekend nemen we de 22e afscheid van onze UX300E.
Aangezien ze, sec gezien,een computer op 4 wielen is ben ik benieuwd op welke manier ik
- alles weer naar de originele fabrieks setting kan krijgen &
- alle persoonlijke data kan wissen.
Anyone?
 
'RTFM' had ik al bedacht.
Wat daar geschreven staat ga ik ook zeker opvolgen.
Maar wie garandeerd mij dat op de daar aangeven manier daadwerkelijk alle date [ net zoals bij bijv. een iPhone ] gewist wordt?
Vandaar mijn vraag ...
 
Maar wie garandeerd mij dat op de daar aangeven manier daadwerkelijk alle date [ net zoals bij bijv. een iPhone ] gewist wordt?
Wie garandeert dat bij een iPhone de gegevens daadwerkelijk gewist zijn? Die zekerheid heb je nooit, je kunt alleen controleren of de gemiddelde gebruiker er niet zonder moeite meer bij kan komen.

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel
@Frank2b
Meer dan goed Frank.
met 6 jaar Prius II ervaring waren we erg snel gewend.
Grootste verschil is het vertragen bij gas los. We hadden bij zowel de Kona als de UX het 'regeneratief' remmen op standje max. staan.
Dus we hebben onze 'timing' aangepast omdat we nu langer door 'rollen' zonder echt te vertragen.
En hoewel we sinds gisterenmiddag nog geen 100 km gereden hebben voelt het gemis aan de overvloed van stumperhulpjes bijkans weldadig aan.

@sanookh & @Darkmatter
Heb gewist wat ik kon wissen. Maar om jullie een idee te geven: onze NX is import uit Italie.
De 'in car' navigatie herbergt nog alle data van de Italiaanse eigenaar [ dat boeit ons eigenlijk weinig omdat we default 'Waze' gebruiken voor de navigatie en we de 'in car' navigatie nooit gebruiken]
Daar heeft de vorige eigenaar niet aan gedacht en is er bij de VETOS specialsten klaarblijkelijk geen protocol om voorafgaand aan de verkoop van een gebruikte Toyota cq Lexus dergelijke data standaard te wissen.
 
  • Leuk
Waarderingen: robtp09