Dag Lexus liefhebbers

Jeff_OPP

Hoort erbij
6 feb 2012
68
0
6
Hallo. mij naam is Jeffrey..
Sinds 2 weken de gelukkige eigenaar van de IS200. mijn droomauto sinds hij uitkwam!!
Hoop hier kennis te maken met jullie liefhebbers, ook het een en ander te lezen...
Groeten Jeffrey
 
Hoi en welkom Jeffrey! Mooie auto hoor die IS200, ik heb er ook veel fijne kms in gemaakt!
 
Welkom op het forum Jeffrey!

Veel plezier met de auto en genoeg info hier om in te duiken. ;)
 
welkom hier! Toen ik de 200 voor het eerst zag, was ik ook meteen verliefd! Veel veilige kilometers toegewenst!
 
Welkom op Het Lexus Forum, hmm jij woont wel heel dichtbij.. Veel plezier met je IS.
 
Jeffrey, ik woon in de Ooijpolder, Millingen. Heb je nog plannen met de auto? En heb je :photo: ? :D
 
wil wel een keer andere velgen eronder, ook zoek ik nog een armsteun? kan ik nergens vinden..

verder heb ik nog geen foto's gemaakt, zal ik binnenkort eens doen als ik hem ga wassen, ziet er nu niet uit met dit weer.lol

welke auto rij jij?
 
Ik, tjah, ik heb zo'n zelfde auto als jij. De IS200.
Armsteun word heel lastig, of heel duur als je origineel gaat. In de UK, zetten ze nog wel eens een armsteun van een Fiat Stilo erin. Schijnt redelijk makkelijk te zijn. Zo iets ben ik ook nog van plan. De Stilo armsteun is namelijk ook lastig te vinden, online dan.
 
halen we er 2 voor een mooi prijsje? als je iets gevonden hebt hoor ik het wel!! ik zal zelf ook gaan zoeken...
 
Hey Jeffrey~! Welkom hier!!! diezelfde gedachte had ik ook toen hij net uitkwam! hahaha leuk!

Ik hoop dat je veel plezier hebt in het lezen van het forum! en mochten er vragen zijn, dan zijn er genoeg jongens die je kunnen helpen!

Wat ook leuk is om op de meeting te komen, hier kan je dan de auto's zien en eventueel de overige leden spreken! vaak zie je ook dingen die je kan toepassen op je eigen auto :)

Meeting informatie: viewtopic.php?f=1&t=2642#p44217
 
Thanks... lijkt me leuk om te komen!! kunne we elkaar ontmoeten, heb je een gezicht bij de namen!!lol
 
als je komt dan gaat dat goed komen! :)alleen niet vergeten aan te melden he? :)
 
Jeff_OPP zei:
Thanks... lijkt me leuk om te komen!! kunne we elkaar ontmoeten, heb je een gezicht bij de namen!!lol
:neutral: Ik weet niet of je dat echt bij een ieder zou willen.........

Neem nou Alan bijvoorbeeld..... Pas gezien "in het echt"; ben er nog van aan het bijkomen.... Zelfs mijn wintersportvakantie heeft niet echt geholpen....

:P

;)
 
JE bent gewoon een mietje!!

MAar nu on topic plss :) hij zal op de meeting wel achterkomen dat het hem goed beviel :)
 
Haha........
zeker! het zal wel meevallen denk ik!
moet toch maar eens een paar foto's plaatsen, zal ik morgen een paar maken en posten...