DAG SC430

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Waanzinnig genoten van mijn SC430 !

We hebben deze schitterende convertible met veel plezier voor mooie vakanties en lekkere ritjes gebruikt.
De auto is perfect en heeft in bijna 12 jaar pas 60000 Km gereden.

Toch hebben we besloten er afstand van te doen, gisteren dus de knoop doorgehakt en de auto verkocht.
Binnenkort zal er een andere liefhebber nog veel plezier van kunnen hebben !

We hebben onszelf verwend met een schitterende en naar ik verwacht waardige vervanger !

Binnenkort kunnen we over een mooie Maserati Gran Cabrio beschikken, daar is natuurlijk ook helemaal niks mis mee ! Deze "nieuwe" is van April 2010 met pas 7000 Km ervaring. In juli 2010 heb ik er al mee gereden en toen min of meer voor de grap opgemerkt " als je deze verkoopt" is hij voor mij ....
Nogal onverwacht kreeg ik deze week de kans ..., nou die laat ik dus niet aan mijn neus voorbij gaan !

Begin volgend jaar alle import en BPM straf maar eens gaan regelen en dan in de zomer genieten van dit Italiaanse monster
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Ach, je kan er slechter op achteruit gaan, :D het is dan wel geen Lexus met zijn ijzersterke reputatie wat betrouwbaarheid betrefd, maar op deze manier maak je onderweg weer nieuwe vrienden.
:photo:
Ik wens je veel plezier en veilige kilometers
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Veel plezier met je nieuwe wagen! heb je toevallig foto's ervan ergens?
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
ja ik zou er bijna spijt van krijgen :)

Maar heb eigenlijk een bevoorrecht gevoel een goede vriend te hebben ( in italie ) die elke
1 a 2 jaar nieuwe auto's koopt en er feitelijk niet mee rijd. Op onderstaande foto is de grancabrio 5 maanden oud, op dat moment herbergt zijn garage nog twee nieuwe ferrari's een Audi Q7 . een AudiA8 en een BMW X6...
en een FIAT 500 ... ( maar wel een Ferrari special ) Voor hem de normaalste zaak van de wereld, maar ik kijk mijn ogen altijd likkebaardend uit natuurlijk :p

Inmiddels is er al weer veel van het moois verkocht en zijn er weer andere leuke dingen voor teruggekomen.

Nu ja de deal is rond, ergens in het voorjaar als de sneeuw weg is ga ik mijn speeltje halen en dan maar eens zien hoe snel ik er in nederland mee kan rijden. De BPM op dit speeltje is niet mis ... en moet even opgehoest worden natuurlijk !


2qtdftl.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!

Een hele waardige opvolger, al zeg ik het zelf :)
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Hoi Rahdjeev,

Leuk doordacht antwoord, maar inderdaad SL63 ... tsja, dat doet wel zeer op dit forum.
Maar ik ben nu natuurlijk ook een beetje een afvallige ..... , de SC is definitief weg, zal binnen kort wel op de
een of andere site verschijnen. Nou de koper zal er denk ik erg veel plezier van kunnen hebben !

Inderdaad zit in de Grancabrio een Ferrari motor, dat is natuurlijk een mooie bijkomstigheid.

Snelheid is niet waar ik voor ga, wilde gewoon iets bijzonders en beslist niet in de hoek van dikke Mercedes , AUDI of BMW ( M6Cabrio ) gaan shoppen. Had deze stap overigens niet genomen als ik de historie van de auto en de eigenaar niet zo goed kende. Het is een kans , een hele mooie kans die ik gepakt heb ! Nu maar eens zien hoe de import verloopt en of ik na de terugreis van 1300 Km nog steeds zo enthousiast ben ...
Denk dat ik wel wat extra eurootjes voor de brandstof moet meenemen !

Ik heb wel eens een Quatroporte over de Churchillaan zien rijden , misschien was dat wel je neef !
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
reed ook een keer naast zo'n quattroporte in de file... en toen trok die op... ---> WOW!
 
11 dec 2012
256
0
0
Mooi hoor, zo'n GranCabrio! Inderdaad, een van de mooiste auto's ooit!

Ik heb ook het geluk (of de pech...) met zo'n beste vriend... Huisje hier huisje daar... Vervoert zich dagelijks in een Mercedes S63, heeft een verwarmde garage met daarin een aantal Ferrari's, Jaguar, Bentley, nog wat van dat spul en voor 't vrouwtje een Cayenne... Ken die jongen al vanaf de basisschool, kwam uit een goed nest maar heeft er nog hard voor moeten werken... Nu lekker rentenieren en mij af en toe in een van zijn autootjes laten scheuren... Staat me nog altijd bij dat ik een aantal geleden in zijn vorige S600 naar Spanje zijn gereden, wat was dat een auto!

Tsja, maar zo kan ik nog wel even door gaan... U heeft nu een echte droomauto, en daar kunt u heel trots op zijn! Mocht u ooit oppas zoeken... ;)
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Beste Allemaal,

De Maserati is er !

Nog even langs de RDW en wat in de staatskas storten :X maar binnenkort kan ik gaan rijden !

Hieronder een paar plaatjes.

2v8lw2h.jpg

1gn2g5.jpg

21b6oux.jpg

1252vde.jpg

2450v8i.jpg
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
SWEEEEEEEEEEEEEET! mooie kleuren combinatie zeg! Heel veel plezier ermee! Hopelijk maakt de Maserati de reputatie mbt onderhoud en onbetrouwbaarheid niet waar :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat een vette bak!!!!!!!!!!!

Heel veel succes met de auto!!!!
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Ach met maar een paar duizend km per jaar zal het onderhoud wel meevallen.
En tegenwoordig zijn de Maserati's een stuk beter dan voorheen ( vertel ik natuurlijk ook aan mijzelf ..)
maar het is zo een geweldige auto , met een geluid waar je kippenvel van krijgt ,.... ben in Januari door de alpen naar huis gereden en ben volslagen happy met deze waanzinnige auto !
En als er dan wat kapot gaat, tsja dan zal bloeden voor het eerdere genot !

Voor de betrouwbaarheid houd ik de GS450H nog een tijdje ....
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Je leeft maar ??n keer!
Laten we hopen dat je die tijd niet al te vaak achter een sleepkabel doorbrengt HAHA.
Maar je moet er gewoon voor gaan en de auto in service geven bij iemand die er net zo veel van houd als jijzelf, dan komt het wel goed.
Ik heb in mijn leven 80 % van wat ik verdiend heb uitgegeven aan snelle autos, historische racerij en in de horeca. De overige 20 % heb ik verkwist. Veel plezier ermee
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
@redbaron goed advies, zal er iedere minuut van genieten!
Overigens , ben jij betrokken bij het red baron racingteam? Dat vnl in historische triumps racet?