Dan maar even voor stellen.

catastrofus

Nieuw hier
12 aug 2011
18
0
0
Hallo, ik ben catastrofus (echte naam is uiteraard op verzoek beschikbaar) en heb op een veiling een ls400 (1992) voor weinig gekocht.
De Lexus moet nog op de brug om te kijken of het chassis wel helemaal jofel is (lees zonder alteveel roest anders wordt hij verkocht als spare-parts) maar ik denk wel dat er hier en daar (optimistische insteek) wat aan gedaan moet worden. Maar ik vind het wel een echte gave kar!
De tijd zal het leren wat ik hier allemaal aan kennis kan op doen mbv de ervaringen van mede ls400 owners.

Groeten,
Cat.

Wat mij minder bevalt is het zinnetje waar je het volgens regels mee moet instemmen om te kunnen registreren: 'Noch "Lexus Forum", noch phpBB zijn verantwoordelijk als je gegevens door een forumhack toch openbaar gemaakt zouden worden.'. Als de ING of ABN dat zou zeggen hadden ze toch wel een probleem.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Hoi welkom hier!

Een LS is redelijk bullit proof dus grote kans dat je een goeie of redelijke auto heb gekocht.


Wat betreft het zinnetje wat jou niet bevalt, Lexus Forum is gelukkig geen bank dus hackers hebben er niet veel aan om hier de boel te kraken. En dit forum is het werk van een aantal enthousiastelingen die dit in hun vrije tijd doen, je kan dus niet verwachten dat deze personen aansprakelijk gesteld kunnen worden als jouw naam uitlekt. Wat niemand mag weten moet je niet online zetten, toch?


Maar goed, veel plezier op dit forum!



gr. koen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom, veel plezier met de LS. En wat het zinnetje betreft, KWP heeft het al gezegd.

Wij doen ons best om de data allemaal goed te beschermen, maar mocht het eens mis gaan dan willen wij geen claims van gebruikers krijgen.
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Welkom met de LS hoop dat ie goed is!


Ps. Niets is geheim alsje op internet komt, danwel door toedoen van schurken danwel door jezelf...
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom hier.. zinnetje al verklaard zie ik... :) anders zou het een catastrofe zijn :p veel plezier op het forum en hoop dat je de LS kunt houden!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom hier en succes met de LS!

Het lijkt me vervelender als je bij een datingsite staat ingeschreven en e.e.a. ligt op straat (Lexa anyone?) :D

Nu ik dat zo noem, hier is het eigenlijk ook wel een soort datingforum, met liefde voor auto's!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
GPS-10 zei:
Welkom hier en succes met de LS!

Het lijkt me vervelender als je bij een datingsite staat ingeschreven en e.e.a. ligt op straat (Lexa anyone?) :D

Nu ik dat zo noem, hier is het eigenlijk ook wel een soort datingforum, met liefde voor auto's!
Zeg je nu dat ik je Lexus mag berijden?

Maar terug op het draadje: welkom hier.
Veel leesplezier. En weet je zeker dat er niet ergens in de regeltjes van een bank een dergelijke regel staat?
Wellicht misschien anders geformuleerd maar met zelfde strekking. Kan me bijna niet voorstellen dat de bank zich ook niet indekt voor dergelijke acties. De meeste zullen het wel op overmacht gooien.

:) Ik denk niet dat je zoveel reactie op die ene zijn had verwacht. :p