De dag van m'n leven!!

Christiaan

Nieuw hier
17 aug 2013
24
0
0
Goedenavond allen, vandaag mijn 1e Lexus gekocht. Een IS250 gebruikt van begin 2011. Als nieuw!! Goed overdacht, van tevoren al ingelezen, en vandaag na de proefrit besloten: Dit wordt hem!! Wat een lijn in de bolide, wat een motor in het vooronder, wat een stilte in de auto. Volgens mijn vrouw stond ik er bijna bij te kwijlen.
Goed, ik heb mijn hart gevolgd en dat doet me goed.
Kleur White Pearl spreekt me bijzonder aan. Mooie 17 inch velgen. Rustig interieur, pracht automaat voor het rustige rijden.
Goed, nu nog paar weken in mijn Prius blijven rijden. NIX mis mee, maar ja, geen vergelijk.
Jullie horen nog van me.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 50
Welkom op het forum! Heel veel plezier met de auto :) Pearl white, kan je niet fout mee gaan ;)
 
Welkom :)

De is250 is zeker erg onderschat, goede keus gemaakt, maar minder voor je porto. Het is het zeker wel waard. :) wanneer mag je hem ophalen?
 
Oh ja, was ik in mijn enthousiasme vergeten:
Mijn naam is Chris, ik ben 60 jaar en woon in Alblasserdam.
Heb bijna 25 jaar in de garagewereld gewerkt, administratief weliswaar, maar bij een mooie auto gaat er toch iets kriebelen. Mijn vrouw, Jetty, wilde geen Benz meer. Das Beste onder Nichts...dacht ik een aantal jaren.
Goed, nu de IS 250...ca. 2 weken wachten nog.
Groet,
Chris
 
Christiaan zei:
Oh ja, was ik in mijn enthousiasme vergeten:
Mijn naam is Chris, ik ben 60 jaar en woon in Alblasserdam.
Heb bijna 25 jaar in de garagewereld gewerkt, administratief weliswaar, maar bij een mooie auto gaat er toch iets kriebelen. Mijn vrouw, Jetty, wilde geen Benz meer. Das Beste onder Nichts...dacht ik een aantal jaren.
Goed, nu de IS 250...ca. 2 weken wachten nog.
Groet,
Chris

Kijk weer 1 besmet met het Lexus-virus, dat wordt dus nooit geen Benz meer,
eenmaal een Lexus altijd een Lexus.

Ziet er erg goed uit op de foto, en zo te zien woon je bij mij in de buurt ( Drechtsteden )
Dus als ik je binnenkort, iemand zo trots als een pauw in een White Pearl IS250 zie rijden dan moet jij dat zijn :rulez:
( of Alan )
 
Hallo Chris, welkom hier, veel plezier straks met de IS 250, mooie kleur.
 
Welkom op het forum Chris en voor straks heel veel plezier met de IS! :rulez:
 
Welkom hiero en heel veel plezier van je wagen
Het is idd echt een mooie bak, ik hoop zelf ook nog een keer een witte of groene is 250 tekopen
 
Beste mensen, bedankt voor jullie reacties. Geweldig!
Vanmorgen reacties op m'n werk..........ineens schijn ik, gewone jongen, kapsones te hebben! Wel het laatste wat ik wil. Mag ik het een pracht product vinden?
De fabrikant mag van mij trots zijn..........??n van de beste, in serie geproduceerde automobielen ter wereld.
Hieronder nog een plaatje van de voorkant.
Groet. Geniet van de kilometers!
 

Bijlagen

  • Lexus IS 250 Business 86-PHT-2.jpg
    Lexus IS 250 Business 86-PHT-2.jpg
    39,8 KB · Weergaven: 49
ineens schijn ik, gewone jongen, kapsones te hebben! Wel het laatste wat ik wil. Mag ik het een pracht product vinden?
Tja, dat zegt meer iets over het beperkt inlevingsvermogen, denkraam of jaloezie van de 'collega's' ;)

Het is een prachtig product, in alle opzichten. Veel plezier ermee! :rulez:
 
Welkom Chris en Jetty, proficiat met jullie aankoop mensen zeggen weleens met een witte blijf je zitten maar in dit geval is daar niks mis mee :rulez:
 
Hey jongens, vanmiddag mijn auto opgehaald! :D
Dat was feest, geloof me. Dat is feest!! Bij iedere kilometer. Ik ben 60 jaar, maar ik voel me net een kleine jongen.
Wat rijdt dat lekker, wat een wegligging, een heerlijke zit, stilte en nog eens stilte in de auto, en dan steeds die souplesse van die 6 cylinders, in samenwerking met die heerlijke automaat. En als ik dan uitstap en de uitstraling bewonder! Alles doordacht, ook in het interieur, niks blinkerig, blikkerig of protserig. Gewoon, stijlvol, degelijk en rustgevend. Alle achterstallige familiebezoeken gaan we afleggen!! Da's genieten! :hi:
 
Gefeliciteerd! Heel veel plezier met de auto! Ik kan beamen dat het na een aantal jaar nog steeds een feest is om in de IS te rijden :)
 
Ik kan je reactie en die van hube alleen maar bevestigen.... Je zal net als ons veel moeite krijgen om een goede opvolger te vinden. haha :) geniet ervan!!