Dennis hier

dhaarbrink

Nieuw hier
14 mei 2015
10
0
0
Ik zal me eens even voorstellen.

Ik ben Dennis, 31 en kom uit Utrecht. En sinds gister de trotse eigenaar van een bijna nieuwe CT van oktober 2014 met 19k op de klok. Een business line in mercury gray, met een aantal 'standaard opties' als navi, pdc voor en achter, smart entry.

Via vrienden al eens in een IS200 en een GS300 gereden, wat een heerlijke auto's! Sindsdien wel een beetje verliefd op het merk.

Mijn Rover 75 heeft het twee weken terug begeven (lekke koppakking..) en zocht een betaalbare, comfortabele, luxe auto, liefst automaat, om zo'n 30k per jaar mee te gaan rijden. Tot nu toe bevalt het goed! De tijd zal uitwijzen of ik ook daadwerkelijk een goede keuze heb gemaakt :)
 
Veel plezier met de CT! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen!
 
Welkom op het lexusforum Dennis.
Wel iets totaal anders dan een Rover 75, veel plezier met de CT
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik zie beide als luxe, comfortabel, premium en wat exclusiever dan de gemiddelde VW, BMW of Audi of bijvoorbeeld.

Veel plezier met de CT! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen!
Vanmorgen voor de eerste keer mee naar het werk gereden. Ritje Utrecht - Haarlem, compleet uitgestorven op de weg. Heerlijk gereden! Ik ben wel bang dat ik me ga storen aan het iets te stugge onderstel, die geeft namelijk nog wel aardig wat kleine oneffenheden van het wegdek door aan de stoel.
Maar het is zoeken naar de balans, ik kom dus uit de Rover, die is zo soepel geveerd dat je er gewoon niet de bocht mee doorkomt, dus in veel opzichten is het onderstel ook weer een verademing.
 
Hey Dennis.

Veel plezier met de CT.

Als je er een paar keer mee gereden hebt dan ben je er aan gewend. Had er laatst ook 1 mee voor een dagje en vond het goed rijden. :thumbsup:
 
welkom naamgenoot , ja ik heb de Rovers altijd mooie modellen gevonden , net ff anders dan andere merken , maar een lekke koppakking is niet het einde van de wereld

en dat stugge onderstel ...heerlijk , na wat mods voel ik ook de weg via de stoel en geeft een betere rijders ervaring
voor meer comfort is een LS600H misschien wel wat , tis ook een hybride :rulez:
 
welkom naamgenoot , ja ik heb de Rovers altijd mooie modellen gevonden , net ff anders dan andere merken , maar een lekke koppakking is niet het einde van de wereld

en dat stugge onderstel ...heerlijk , na wat mods voel ik ook de weg via de stoel en geeft een betere rijders ervaring
voor meer comfort is een LS600H misschien wel wat , tis ook een hybride :rulez:
Tsjah.. Bij een dagwaarde van nog geen 2000 ga ik niet snel een reparatie van 2400 uit laten voeren.. Daarnaast raadde ook iedereen af om het te doen :)

Heel erg leuk zo'n LS600h, maar ligt denk ik net iets boven budget ;)