Deze IS200 hoog op z'n pootjes?

T-Jay

Hoort erbij
10 apr 2012
47
3
8
Hey,

Ik ga aankomend weekend weer bij een IS200 kijken :D. Nu lijkt me van de foto's dat deze eigenlijk wel hoog op z'n pootjes staat, kan iemand daar iets over zeggen? De auto is van '99.

En wat zijn nou eigenlijk de verschillen tussen de 1e en 2e generatie IS200? Dit is nog wel hetzelfde model toch?

Foto-PJZKCIOS.jpg


Ik dacht eerst dat het kwam door de kleur velgen, maar als ik hem met een willekeurige andere vergelijk (onderstaand), dan lijkt hij toch hoger te staan?...

Foto-DIKCUAO6.jpg


Ik hoor het wel.

Gr, Thierry
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
niet geheel een reactie op je vraag, maar ik heb de laatste paar dagen wel zo'n zelfde kleur IS200 gezien met een papier op een zijraam (waardoor ik aanneem dat deze ook te koop staat) in Almere.

Ik weet niet of je specifiek op zoek bent naar deze kleur..
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
de is200 staat origineel wel hoog op z'n pootjes inderdaad, meestal als je ze zo lager ziet staan, dan is het verlaagd (zo lijkt de is200 op de tweede foto ook)... en trouwens dat lijkt de is200 met TTE compressor wat ook hier op het forum staat!

Verschillen weet ik niet zo, meeste zullen cosmetisch zijn denk ik.. misschien kan iemand anders hier verder op in gaan?
 

T-Jay

Hoort erbij
10 apr 2012
47
3
8
Klopt inderdaad, that's the one! :)

Ik ben niet echt specifiek opzoek naar die kleur. Tenminste, ik had besloten dat het een zwarte of blauwe moest worden! Voorkeur gaat eigenlijk uit naar zwart maar de TTE compressor maakt dat wel goed. :mrgreen:

Bedankt al voor de reacties!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nou, ben benieuwd of je die gaat kopen! Is een goede auto volgens mij en wat historie kun je hier ook lezen...
 

T-Jay

Hoort erbij
10 apr 2012
47
3
8
blue-eyes zei:
Gewoon kopen!

Woon je daar ook in de buurt? Dan zal ik jou groeten ipv de vorige eigenaar ;)

Hmm nee niet bepaald :roll:. Ik kom uit Oostkapelle, dorpje in het mooie zeeland... :)

Je zult dus wel een flink rondje moeten rijden wil je me tegekomen.

Gr, Thierry