Digitale handleidingen

pvcopy

Nieuw hier
31 jan 2015
8
0
0
Beste Lexus liefhebbers,
Ik heb een vraagje over de USB stick die we bij de aflevering van de CT200h Business Line Pro hebben gekregen.
Hier stonden o.a. de PDF's met handleidingen op. Stonden.... , want mijn USB stick is gecrasht en de bestanden zijn niet meer leesbaar of terug te halen.
Kan iemand mij in een PM aan deze bestanden helpen door zijn inhoud ergens neer te zetten waar ik ze kan downloaden. Ik heb er helaas geen backup van gemaakt ... ;-(.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, bij de overige posts op dit forum zijn de links weggehaald of werken niet meer..

Gr, Peter

Dag Peter,

Ik beschik nog wel over de oorspronkelijke pdf bestanden van de USB stick, maar mijn CT heeft bouwjaar 2011, en die handleidingen zijn voor jouw auto waarschijnlijk te oud.

Maar neem eens een kijkje op lexus.nl. Ik vind daar de volgende handleiding, en ik denk dat je die zoekt:
http://instructieboekjes.lexus.nl/lexus_manuals/PZ471-OM002-NL_201409 CT 200h.pdf

Gr. je naamgenoot.
Hoi Peter, ;-)

Super dat je iets voor me hebt en dat je ook verder gekeken hebt.
Die op Lexus.nl had ik al gevonden, maar deze is te nieuw voor mij.
De 2011 versies verschillen volgens mij nauwelijks met mijn CT200h (01-2012). Business Line Pro met nav.
Ik denk dat ik dus meer aan die van jou heb.
Kan jij die in een PM mijn kant op laten komen ?
Alvast bedankt !!

Gr, Peter