Dikke IS 350 op marktplaats te koop.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TTS
  • Startdatum Startdatum
In Nederland is de 350 inderdaad erg zeldzaam en natuurlijk toch wel een stap sterker dan de 250. Ik neem aan een import uit Amerika of iets dergelijks. Hij ziet er erg fraai uit. Wat mooie bak 👍
 
Mooie auto. Jammer dat de type logo's eraf zijn. Zo lijkt het maar op een 300h dat zou ik niet fijn vinden :trollface:
 
  • Leuk
Waarderingen: Timo_87
Ik kan erover meepraten;) FANTASTISCHE auto. De enige overeenkomst met de 250 is zijn jas. Heb 12,5 jaar de 250 gehad en nu een 2012 IS350 f-sport
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa en Johno
Ik kan erover meepraten;) FANTASTISCHE auto. De enige overeenkomst met de 250 is zijn jas. Heb 12,5 jaar de 250 gehad en nu een 2012 IS350 f-sport
Nou ja, zo ongeveer alle andere onderdelen behalve de motor en de remmen zijn hetzelfde hoor ;)

Maar inderdaad, het is echt een wolf in schaapskleren. Als ik niet al net wat andere plannen had met mijn geld momenteel, was ik misschien wel eens gaan informeren. Een nieuwere versie lijkt me leuk. Al zou ik ook wel eens een RC willen.
 
Mooie auto. Jammer dat de type logo's eraf zijn. Zo lijkt het maar op een 300h dat zou ik niet fijn vinden :trollface:
Ja, als je dan toch een V6 op de kop hebt getikt, mag dat ook gezien worden !
Ik vind het ook al jammer dat die van ons een vierpitter is. Al rijdt het echt top, hoor.