Dodelijk saai

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
Goeie middag mede Lexus liefhebbers,

Ik heb niks te vertellen, dat wilde ik even meedelen. Voor de aankoop van de Lexus was ik de eigenaar van een Mercedes E-Klasse CDI 320. Ik was mega actief
op verschillende fora, dat moest ook wel want er was altijd wel wat met dat ding, hij was nog 4 jaar minder oud dan de Lexus maar van probleemloos rijden is echt geen
sprake geweest. Grappig was dat mijn buurman de zgn zeer betrouwbare lijn motor had (ook een diesel maar dan MY2004) en inderdaad motorisch bleek die probleemloos te zijn maar verder pffffffff. Dus heren sorry, heb niks te klagen, er gaat niks stuk, gebruik hem dageljiks en iedereen die wat betrouwbaars zoekt en alleen graag leest op de verschillende fora KOOP EEN LEXUS. Fijn weekend verder.
 

willemSeles

Actief
10 nov 2020
109
56
28
(y) klopt helemaal , hoe beter het merk des te stiller het forum . Maar dat houdt het lekker overzichtelijk.
Was kind aan huis bij Alfa , Renault en ook Mercedesfora (SLK) , omdat van rijden weinig kwam vanwege manco's en dan maar achter de pc .
Op auto 's kan je leeglopen ,maar ik rijd liever onbezorgd dan dat ik moet lopen en nog een tegenvallende rekening toe krijg. Ouder en wijzer zoiets.

mvg,
 
  • Leuk
Waarderingen: zjelko

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
689
615
93
Ik ken inmiddels ook dat gevoel - en het is het soort saaiheid dat je pas na verloop van tijd leert waarderen. Om de een of andere reden is Lexus er in Europa nooit in geslaagd om dat ook in verkoopaantallen om te zetten. Kennelijk hebben al die ADHD "pillars of society" rijdend in auto's "made in Germany" die laag scoren op allerlei betrouwbaarheidsstatistieken toch behoefte aan nog wat extra spannende ervaringen. Misschien is het psychologisch te verklaren - hun ouders en grootouders reden in een luchtgekoelde kever die destijds dezelfde saaie betrouwbaarheid kende. Als je dat allemaal tijdens je jeugd moet meemaken, wordt je vanzelf wat roekelooos en onverstandig :cool:
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
825
1
422
63
(y) klopt helemaal , hoe beter het merk des te stiller het forum . Maar dat houdt het lekker overzichtelijk.
Zekers! Ik had hiervoor een Audi en was daardoor ook actief op dat forum. Daar werd gegooid met de opties, de nummers en de problemen die men had. De toon was er ook anders. Hier is het veel gezelliger 😄, gemoedelijker 😆