Tja zo noemde de dealer het. Hij vond de stap van Rav4 naar LBX nogal groot en onverwacht blijkbaar
Mijn naam is Har en woon in midden Limburg
Het begin, 6 jr geleden ging ik voor een CH-R, maar de proefrit overtuigde me absoluut niet.
Op aandringen dan maar eens met een Rav4 gaan rijden.
Vond hem wel aan de grote kant, maar direct overtuigd van de rij eigenschappen en gekocht.
En dan komen ze 2 jr later met een nieuw model, kon het niet weerstaan en die gekocht.4x4 Style
Inmiddels krijg ik al 10jr pensioen maar heb, tot voor kort, nog vrij veel doorgewerkt
Als zelfstandige is dat vrij goed te reguleren.
Nu dan op zoek gegaan naar een kleinere auto, maar liefst zo weinig mogelijk inleveren van opties en luxe
Als Toyota fan kwam ik dan uiteindelijk bij een LBX uit.
Ben er druk mee geweest welke uitvoering ik nou wilde en kwam bij de Cool uit.
De Duitse Cool heeft al het advanced pakket en dan valt er nog maar heel weinig te wensen.
Het aanbod van gewenste kleur en uitvoering bleek echter nogal gering.
Zo ben ik zelf in D bij de gewenste uitvoering uitgekomen, maar het importeren doe ik niet zelf
Eigenlijk heb ik het interieur alleen nog maar op foto’s gezien.
Heb wel in een LBX proefgereden, maar die was in een andere uitvoering.
En nu waarschijnlijk een maand wachten, de auto is nieuw en was bedoeld als demo.
Van Lexus mag die dan blijkbaar pas na 1 maand verkocht worden.
Misschien mag die wel al eerder op transport naar de dealer dan kan ik er meer over vertellen
Mijn naam is Har en woon in midden Limburg
Het begin, 6 jr geleden ging ik voor een CH-R, maar de proefrit overtuigde me absoluut niet.
Op aandringen dan maar eens met een Rav4 gaan rijden.
Vond hem wel aan de grote kant, maar direct overtuigd van de rij eigenschappen en gekocht.
En dan komen ze 2 jr later met een nieuw model, kon het niet weerstaan en die gekocht.4x4 Style
Inmiddels krijg ik al 10jr pensioen maar heb, tot voor kort, nog vrij veel doorgewerkt
Als zelfstandige is dat vrij goed te reguleren.
Nu dan op zoek gegaan naar een kleinere auto, maar liefst zo weinig mogelijk inleveren van opties en luxe
Als Toyota fan kwam ik dan uiteindelijk bij een LBX uit.
Ben er druk mee geweest welke uitvoering ik nou wilde en kwam bij de Cool uit.
De Duitse Cool heeft al het advanced pakket en dan valt er nog maar heel weinig te wensen.
Het aanbod van gewenste kleur en uitvoering bleek echter nogal gering.
Zo ben ik zelf in D bij de gewenste uitvoering uitgekomen, maar het importeren doe ik niet zelf
Eigenlijk heb ik het interieur alleen nog maar op foto’s gezien.
Heb wel in een LBX proefgereden, maar die was in een andere uitvoering.
En nu waarschijnlijk een maand wachten, de auto is nieuw en was bedoeld als demo.
Van Lexus mag die dan blijkbaar pas na 1 maand verkocht worden.
Misschien mag die wel al eerder op transport naar de dealer dan kan ik er meer over vertellen