DVD afspelen

Wannes

Hoort erbij
27 dec 2010
25
0
0
Hallo
Heb mij gisteren een Lexus IS 220D gekocht maar nu blijkt alleen dat er geen nederlandstalige handleiding in de wagen bevindt. En ik wou er een dvd op afspelen maar nu blijkt dat deze blijft spelen de inleiding of de root en ik heb op alle topjes al gedrukt en deze blijft altijd de ileiding draaien altijd maar hetzelfde. Kan iemand mij zeggen hoe ik in godsnaam de dvd kan verder of de playknop kan vinden. Speelt de speler met beeld de dvd's af of blijft het scherm alleen op zwart staan. Dan heb ik nog een vraagje de zetelverwarming wanneer ik deze op drie draai naar warm of de rode kleur branden deze kleine lampjes links of rechts van de draaiknop. Kan iemand mij zeggen waar ik een nederlandstalige handleiding kan downloaden op een site.

Groetjes en bedankt
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb geen idee waar je de handleiding zou kunnen downloaden. Ik denk dat je het beste even bij de dealer langs kan gaan.

Wat de DVD betreft, als ik mij goed herinner, moet je een keer ergens op het scherm drukken. Dan moet er een menu naar boven komen waar je de DVD mee kan bedienen.

Ik begrijp alleen niet echt wat jouw probleem met de stoelverwarming is.
 

Wannes

Hoort erbij
27 dec 2010
25
0
0
Hallo
Het probleem met dvd is opgelost je moet stilstaan met de wagen de handrem optrekken en daarna verschijnt picture
dit aanklikken en daarna begint hij te spelen maar de handrem moet ik wel optrekken anders wil het niet lukken. Ik bedoel met de zetelverwarming dat wanneer ik de schakelaar naar drie draai dan gebeurt er niets de kleine lamjes links en rechts van de schakelaars zouden toch moeten branden of vergis ik mij daarin en zou je toch na enkele minuten moeten voelen of hij werkt verwarmen of koelen Ik denk dat ik ergens een schakelaar moet inschakellen en dat het hiermee komt dat er niets gebeurt.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
klopt, bij het aanzetten van de stoelverwarming, moeten de lampjes gaan branden en de stoelverwarming gaan werken.