DVD kijken onder het rijden

Ab Flonsma

Nieuw hier
30 jan 2017
15
0
0
Beste Lexusliefhebbers,

Voor mijn huidige Lexus IS250 was ik in het bezit van een VW Golf met RNS510 navigatiesysteem. Daarop kon ik onder het rijden DVD kijken, de beveiliging was uitgeschakeld. Ik keek er natuurlijk niet op, maar mijn kinderen wel :p.

Nu moet de Lexus in de P staan en op de voetrem om naar een DVD te kijken. Wie doet dat nou in hemelsnaam, dat kan toch ook thuis?! Jullie voelen hem al aankomen. Kan ik de beveiliging 'eenvoudig' uitschakelen zodat mijn kinderen weer naar Ice Age kunnen kijken?

Ben benieuwd...
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Bij mijn Lexus CT200h kan ik gewoon DVD's kijken onder het rijden, de dealer heeft er een schakelaartje tussen gezet, kwestie van het juiste draadje doorknippen en er eventueel een schakelaar tussen plaatsen.
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Bij mijn is250 zit er een schakelaar tussen die het snelheidssignaal naar de navigatie onderbreekt. Gebruik het eigenlijk nooit want mijn navigatie raakt er een beetje door in de war. Hij weet dan bijvoorbeeld niet of je op de snelweg rijd of op de weg er naast..
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Welk bedrijf kan zo'n schakelaar plaatsen?

Gewoon even bij de dealer vragen, daar weten ze je zo te vertellen welk draadje het moet zijn. Volgens mij doen ze dat met grote regelmaat.
Ik heb geen problemen met de navigatie als de draad onderbroken is (schakelaar open) Navigatie gaat ook gewoon door als er DVD gekeken wordt, alleen geluid van de navigatie dan natuurlijk.