E Brochure 2012 CT200H

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Zartos zei:
Dat bruine leer is mooi. Jammer dat dat niet in NL geleverd wordt.

De bruine bekleding (pag. 17/18) is NuLuxe. Dit is een kunstof bekleding, die op leer lijkt (maar dus geen leer is).
Dat is ook de reden waarom we dit hier niet te kunnen krijgen, blijkbaar lusten Europeanen geen kunstleer.
 

Mr. Lexus

Hoort erbij
16 okt 2011
43
0
0
Er worden naast de F-Sport als 5e versie leverbaar in de CT200h ook voor 2012 modeljaar wat wijzigingen door gevoerd aan de line-up.

Behalve de F-sport ( je gaat voor hardcore of niet :devilish: ) krijgen de "gewone" uitvoeringen een iets meer op comfort afgestemd onderstel.

Een schuif/kanteldak af fabriek is ook te bestellen vanaf business line en niet meer alleen op luxury line. De luxury line is voor 65 plussers, euh liefhebbers van niet 17 inch, ook met de 16 inch van de business line te bestellen af fabriek.

High Lights van F-Sport versie = op basis van business pro.
Ander design voor-en achterbumper, honingraat grille, gun metaal velgen maar zelfde design business pro, sportieve afstemming ( of is dat dan bij het oude, lees 2011 modeljaar afstemming gebleven?) zwarte hemelbekleding, alu pedalen dorpellijsten, ander design leder stuurwiel, nou dat hebben de meeste wel gezien op diverse plaatjes op het net.
Standaard LED koplampen en performance (noem ze liever struttbars) dempers, niet alle exterieur kleuren mogelijk, andere kleuren combi's in-en exterieur, nieuwe interieurkleur Abbys blue. Indien leder interieur af fabriek wel ala
luxury line elektrisch verstelbare bestuurders stoel en geheugenstanden. Wel andere prijs dan bij business pro leder af fabriek :O

Verder fabrieks opties mogelijk zoals metaal lak, HDD navigatie, PDC en dus eerder genoemd schuif/kanteldak.

Komen (wel in oa Japan in CT200h :confused: ) geen flappy pedals aan het stuur voor manuele schakeling.

De verwachting is in november definitieve prijzen, wel al te bestellen voor garantieprijs, indien definitieve prijs hoger en besteld daarvoor, u betaald nooit meer dan garantieprijs, bedrag lager uit gevallen, u betaald het lagere bedrag. Wat is dan dat bedrag? 35.500,- euries. Zonder ( ja daar komen ze weer :baseball: ) kosten rijklaarmaken en (fabrieks) opties. Meld u bij uw lokale dealer :winke:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
De performance upgrades klinken (en zijn) natuurlijk prachtig, maar roept in die zin ook een 'noob' vraag op..

Zoals ik het lees, lever je klaarblijkelijk nogal in op comfort (performance dempers, 17", etc), uiteraard wel een mooie look, maar wordt er ook iets geboden aan extra motorvermogen, om echt voordeel te hebben van het sportpakket?

Of zie ik hier iets cruciaal over het hoofd als bejaarde? :p
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik dacht uit de recensies (en commentaren hier) opgemaakt te hebben dat e.e.a. al standaard behoorlijk goed, direct en strak (soms te strak) was afgeregeld.
 

Mr. Lexus

Hoort erbij
16 okt 2011
43
0
0
@GPS-10 aan de performance (gaat ten kosten van de lage CO2 uitstoot) van de motor is niets gedaan, maar dat geldt voor de IS250 F-Sport natuurlijk ook. Maar ja, dat is 208 pk voor een goede 1500 kg tegen 136 pk voor ca. 1345 kg CT200h.

De CT is geen enorme strepentrekker maar heeft een prima performance, zeker voor het dagelijkse gebruik/verkeer.
De snelheidsbeleving loopt door de CVT nu eenmaal niet gelijk aan de geluidsbeleving zullen we maar zeggen. Door letterlijk wat met het gaspedaal te spelen, iets liften na vol vloeren, krijg je iets meer rust in de tent zonder aan acceleratie in te leveren.

Met dank aan de Nederlanders van van Doorne, al heeft de Toyota/Lexus CVT technisch niets met de jarretel aandrijving van de Variomatic te maken, voor dit op zich briljante principe.

Kies je een CT F-Sport ga je (bewust?) voor hardcore qua onderstel of de looks of beide, de rest van de line-up gaat dus iets "softer" qua onderstel door het leven in modeljaar 2012.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik ben benieuwd, ik ga kijken of ik een proefrit in de F-sport kan regelen om zo zelf de verschillen mee te maken...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
@mlcoolj;
ben ook benieuwd, maar ik neem aan dat je je ervaringen hier wel neerplemt ;)

@Mr Lexus; TX voor je uitleg!