Eerste auto

SnelleJelle

Nieuw hier
11 jun 2024
4
18
3
Hi allemaal!

Sinds vorige week de trotse eigenaar van deze Lexus IS250 (ik zal later wat betere fotos toevoegen): https://www.autouncle.nl/nl-nl/d/81...50-executive-aut-full-option-weinig-km-2e-eig

Alle opties ongeveer erop en van een oude man geweest die hem netjes jaarlijks bij de Lexus dealer in Rotterdam had laten onderhouden :). Alle originele spulletjes zaten er nog bij tot aan de lakstift en Lexus verbanddoosje aan toe.

Kan zakelijk gebruik maken van de Youngtimer regeling en het is mijn eerste auto omdat ik eerst geen parkeervergunning kon krijgen waar ik woon, en daarom alles met het OV deed. Tot nu toe bevalt die heerlijk! Mensen zijn erg onder de indruk dat deze auto al 17 jaar oud is.

Hier alvast een foto, negeer even hoe scheef de auto staat op de parkeerplaats :D Ook de koplampen ga ik binnenkort nog even mooi polijsten zodat ze wat helderder worden:

IMG_5392.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prachtig exemplaar met weinig km. Die rijdt zeker nog 10 jaar probleemloos met goed onderhoud. Veel plezier en welkom in dit mooie forum.
Overigens weet ik niet of dit je eerste Lexus is, maar als je eenmaal ingereden bent dan loop je een groot risico om Lexus verslaafd te worden. En dat is geweldig! :cool:
 
Welkom en gefeliciteerd met je prachtige IS250 SnelleJelle
Veel veilige en probleemloze kilometers toegewenst.
En uiteraard veel leesplezier op dit onovertroffen forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa
Tjonge dat is niet verkeerd om een Lexus als eerste auto te hebben. Prachtig exemplaar, heel veel plezier en vele mooie kilometer gewenst
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel