Eerste lexus nieuw gekocht nx450+ sport

easyboy

Nieuw hier
10 nov 2024
8
14
3
Hallo. Ik heb zaterdag mn 15e auto gekocht... na 7 opels, mini, 5 bmw en nu in verkoop mn rav4... kocht ik een demo nx450+ sport 4x4 plug in... ik hoop dat ik goeie zet deed... want hij kost toch al aardig wat centen... ik koos er de nx uit tgo de nieuwe bmw x3... waarom... bij bmw 7 maanden wachten... en geen 10 jaar waarborg en koos nu dus voor de minder geziene lexus op ons straatbeeld... in deze kleur en met het sport interieur. Ik ben van.westvlaanderen

Bijlagen

• lexus--nx--2022-m-2.jpg
    lexus--nx--2022-m-2.jpg
    613,8 KB · Weergaven: 34
Welkom op ons onvolprezen forum @easyboy
Wat een prachtige voiture zeg!!
Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst!!!
Merci... we kijken er naar uit... hopelijk geen.spijt nadien dat ik geen nieuw model x3 kocht.maar mn laatste bmw nieuwe 5 serie was een maandagsešŸ˜’ en toen naar rav4 full option geweest om es te proeven naar iets anders

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je NX 450h+ F-Sport. Ik heb zelf een NX 450h+ in de President Line uitvoering, in de kleur grijs met de dark rose stoelen. (zie https://forum.lexusforum.nl/threads/nieuwe-nx-bestuurder.179575/)

Ik heb deze auto (net als Dirk_S die op 1 cijfer na hetzelfde kenteken heeft als ik :)) sinds mei '24 en ben hier zeer tevreden over, en zou hem no-way om willen ruilen met een BMW X3. De Lexus valt misschien minder op maar op alle andere vlakken lijkt me dit een winnaar tov de BMW.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe jij de NX vindt tov de RAV4, wat toch zijn broertje is.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: easyboy
Die van mij is graphite black met de interieur kleur hazel (cognac bruin).

Sanookh heeft volgens mij sonic grey met het rood/zwarte interieur.
Klopt, maar de kleur rood bij de F-Sport is anders (feller, meer echt rood) dan de kleur dark rose bij de andere uitvoeringen. Hoieronder zie je de verschillen, de 1e foto is van de F-Sport, de 2e van mijn auto.

Screenshot 2024-11-11 21.48.15.png
Screenshot 2024-11-11 21.49.43.png

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je NX 450h+ F-Sport. Ik heb zelf een NX 450h+ in de President Line uitvoering, in de kleur grijs met de dark rose stoelen. (zie https://forum.lexusforum.nl/threads/nieuwe-nx-bestuurder.179575/)

Ik heb deze auto (net als Dirk_S die op 1 cijfer na hetzelfde kenteken heeft als ik :)) sinds mei 4 en ben hier zeer tevreden over, en zou hem no-way om willen ruilen met een BMW X3. De Lexus valt misschien minder op maar op alle andere vlakken lijkt me dit een winnaar tov de BMW.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe jij de NX vindt tov de RAV4, wat toch zijn broertje is.
Mn rav4 was premiumplus jbl pano... laat ik mandag over met 50d km. Ik vond hem wat te braaf en gaf de ramen extra procent donkerheid. Wrapte de klinken en paar delen in carbon en maakte de chroomrand boven de ramen zwart en gaf de lak een coating

Bijlagen

• 20220402_200805.jpg
    20220402_200805.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 16
Klopt, maar de kleur rood bij de F-Sport is anders (feller, meer echt rood) dan de kleur dark rose bij de andere uitvoeringen. Hoieronder zie je de verschillen, de 1e foto is van de F-Sport, de 2e van mijn auto.

Bekijk bijlage 182403Bekijk bijlage 182405
Ah. Ikdacht enkel sports de rood zwarte versie ik zag er ook al dat bagageruimte klep ook zwart is

Bijlagen

• lexus--nx--2022-m-4.jpg
    lexus--nx--2022-m-4.jpg
    153,2 KB · Weergaven: 15
Mn rav4 was premiumplus jbl pano... laat ik mandag over met 50d km. Ik vond hem wat te braaf en gaf de ramen extra procent donkerheid. Wrapte de klinken en paar delen in carbon en maakte de chroomrand boven de ramen zwart en gaf de lak een coating
Ik had hiervoor een Hyundai Tucson N-Line ook wat opgepimpt. Ik vind de Lexus zo sjiek dat ik deze niet ga oppimpen.
PXL_20220301_180908790-1.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Ik had hiervoor een Hyundai Tucson N-Line ook wat opgepimpt. Ik vind de Lexus zo sjiek dat ik deze niet ga oppimpen.
Mn wederhelft mij voor de aankoop al goed aangewezen... je blijft eraf, is al genoeg voor een auto... voor we lexus binnenstapten zei ze nog geen nieuwe auto.de rav4 kan nog jaren meešŸ˜…

• Leuk
Waarderingen: sanookh
Haha klinkt bekend! Gelukkig heeft mijn vrouw haar eigen auto dus hoeft zich niet met de mijne te bemoeien (terwijl ik me wel met haar auto bemoei haha, pano dak en andere velgen aangesmeerd bij haar laatste aankoop), maar ik vind de Lexus zo gewoon al mooi zoals ie is.

• Leuk
Zal het nog sterker vertellen.
Na een elektrieken Kona stapten we over op een elektrieken Lexus. Echter de actieradius in niet zomerse temperaturen paste ons niet.
Logische stap zou zijn geweest om weer terug naar een elektrieken Hyundai of KIA te gaan.
Waren echter zo verknocht geraakt aan de kwaliteit van Lexus dat we weer teruggekeerd zijn naar benzine, met een stekkerloze hybride van Lexus.
Just telling ā€¦.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa en easyboy