Eerste Lexus

Paul Rush

Nieuw hier
11 apr 2021
24
7
3
Goedemorgen,
Om mijzelf af een toe een cadeautje te doen, vooral voor woon-werkverkeer een CT200h bij een Lexusdealer gekocht. Luxury Line, 2012, 147.000 km, bruin, ivory leer. Was hiervoor eigendom van 1 van de monteurs.
Ik kwam uit een Toyota IQ, die best wel voldeed, maar door een vorig jaar opgelopen blijvende schade aan mijn schouder, gezocht naar iets comfortabelers.
Proefritten gemaakt met CT’s en Auris’en, van merkdealer en Bovagbedrijf, maar ik was helemaal weg van deze CT. Zelfs fijner dan een jongere 2014-CT.
Het comfort, het milieu, de afwerking, maar ook de ondersteuning voor schouder en rug waren hier doorslaggevend.
De ML-installatie en de technische snufjes zijn leuke extra’s.
Ik rij weer met veel plezier in de auto en kijk nu alweer uit naar mijn rit van 25km enkele reis, morgen naar mijn hobby(door collega’s werk genoemd).
Het zuinig rijden is wel een ding waar ik al genietend mee bezig ben.
Ik verwacht dat ik er nog vele kms mee ga maken.
Groet,
Paul
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Ik rij weer met veel plezier in de auto en kijk nu alweer uit naar mijn rit van 25km enkele reis, morgen naar mijn hobby(door collega’s werk genoemd).
Het zuinig rijden is wel een ding waar ik al genietend mee bezig ben.
Ik verwacht dat ik er nog vele kms mee ga maken.
Welkom hier!
Klinkt heel herkenbaar. Ik heb ook 4 jaar een CT 200h LL gereden.
Ik wens je veel mooie kilometers!

Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Paul Rush

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Goedemorgen,
Om mijzelf af een toe een cadeautje te doen, vooral voor woon-werkverkeer een CT200h bij een Lexusdealer gekocht. Luxury Line, 2012, 147.000 km, bruin, ivory leer. Was hiervoor eigendom van 1 van de monteurs.

Groet,
Paul
Ken je die auto / monteur?

Mijn IS kwam van een ''classic'' (een oud medewerker van Lexus)

vond ik stiekem wel een beetje toevallig :trollface: :p


Maakt voor de auto zelf weinig uit natuurlijk, maar komt op mij toch als verkooppraatje over ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Paul Rush

Paul Rush

Nieuw hier
11 apr 2021
24
7
3
Ik heb de monteur gesproken, kwam betrouwbaar over, geen verkooppraatje.
Wist ook direct waar een later aangebracht knopje voor was, nl het antimarterkastje. Hij wist hem onder de motorkap ook direct aan te wijzen, verstopt. Met ledlampje erop die knippert als hij aanstaat.
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Ik heb de monteur gesproken, kwam betrouwbaar over, geen verkooppraatje.
Wist ook direct waar een later aangebracht knopje voor was, nl het antimarterkastje. Hij wist hem onder de motorkap ook direct aan te wijzen, verstopt. Met ledlampje erop die knippert als hij aanstaat.
Kan natuurlijk ook gewoon waar zijn ;) , maar ik moest wel lachen, ik heb al een paar keer een auto gekocht die van ''een bekende, een oude man, of een medewerker'' was. zo ook mijn Lexus. (1e verkoopzinnetje: deze was toevallig van een classic/gepensioneerde oud medewerker)