Eerste Lexus

Beest23

Nieuw hier
14 dec 2024
15
19
3
Hallo,

Mijn naam is Dennis en heb sinds 2 maanden een Lexus IS300H F-sport uit 2013.
Hiervoor reed ik een BMW 325i uit 2005 en een Peugeot 308 uit 2014.

Om eerlijk te zijn, ben ik heel erg tevreden over de Lexus.
De BMW reed fijn, zeker door de 6-cilinder, maar de Lexus is toch wel een klasse apart. De rust......de soeplesse....heerlijk!

Naast de Lexus hebben wij nog een Mazda MX5 (2006), een 2cv (1986), een Renault 16v (1995) en een Renault Twingo (1999).

Door dit forum hoop ik meer kennis op te doen over het merk Lexus.

Bijlagen

• IMG_3539.jpeg
    IMG_3539.jpeg
    6,5 MB · Weergaven: 37
Zo’n ondergewaardeerde auto in het segment. Hele mooie lijnen en een fijn rijdende auto! Die wielen maken ‘m helemaal af. Veel plezierige kms!

• Leuk
Waarderingen: Beest23
Mooie IS 👌

Hier ook een MX-5 voor de lol erbij.

Enneh, eens een Lexus, altijd een Lexus :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Beest23
Dat heeft een oud-collega ook ooit over BMW geroepen en na 6, 3-series klopte dat wel aardig.
Geeft niet, wijsheid komt met de jaren :LOL:

Ik zat op een Audi-spoor en was aan het uitkijken naar een opvolger van de toenmalige. Toen dat ding wat ik toen had nukken kreeg en niemand dat op kon lossen was ik wat wijzer geworden ;). Een Lexus is niet perfect, maar het is wel een verdomd fijne wagen.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Geeft niet, wijsheid komt met de jaren :LOL:

Ik zat op een Audi-spoor en was aan het uitkijken naar een opvolger van de toenmalige. Toen dat ding wat ik toen had nukken kreeg en niemand dat op kon lossen was ik wat wijzer geworden ;). Een Lexus is niet perfect, maar het is wel een verdomd fijne wagen.
Wat zeg je nou? Op dit forum ook.....Een Lexus is niet perfect? :sneaky: Dat zegt 'men' toch altijd....

Dat zegt “men” vaak inderdaad, maar die hebben gewoon geluk dat ze direct een goede auto kochten. De wijsheid komt op den duur door te leren van fouten. Ik ben geen monteur maar ken er wel de nodige, ik ken ook een aantal schadeherstellers, schade-expert en dankzij Internet kan ik beter mijn huiswerk doen. Geloof me, ik heb de nodige fouten gemaakt maar denk daar wel van geleerd te hebben. Voeg daar wat jaren levenservaring toe en ik schijn mijzelf “wijs” te kunnen noemen 😇

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me