Afgelopen week onze eerste Lexus gekocht. Een NX300H uit 2015, met 100d op de klok.
Wat een prettige auto is het!
De reden dat we deze hebben gekocht is vooral omdat we de laatste jaren helaas vaak van auto zijn veranderd ivm problemen met de desbetreffende auto.
Autorijden was ooit mijn hobby, maar dit heeft ons de laatste jaren veel teveel gekost helaas.
De Lexus hoop ik daarin wat langer en betaalbaarder te kunnen rijden.
Groeten Chris

Wat een prettige auto is het!
De reden dat we deze hebben gekocht is vooral omdat we de laatste jaren helaas vaak van auto zijn veranderd ivm problemen met de desbetreffende auto.
Autorijden was ooit mijn hobby, maar dit heeft ons de laatste jaren veel teveel gekost helaas.
De Lexus hoop ik daarin wat langer en betaalbaarder te kunnen rijden.
Groeten Chris

.
. 

): je zult de komende weken/maanden nog wel wat remstof op je voorwielen zien omdat je je auto nog leert kennen. Na een paar weken/maanden zal dit afnemen als je je best doet om het accupakket van je hybride aandrijflijn optimaal in te zetten. Als je dit volhoudt, zul je na een paar maanden vrijwel geen remstof meer op je voorwielen zien. Er zijn YouTube-filmpjes (veelal Engelstalig) die uitleggen hoe je met een hybride (Lexus/Toyota) de meeste kilometers uit een tank haalt. Hou de econometer in de gaten en volg 't mantra "easy on the brake, easy on the gas" en let op het groene EV-lampje en kijk naar je infodisplay waar de brandstofmotor, accu en een wiel getoond wordt. De pijlen geven de richting van de energie aan.
): je zult de komende weken/maanden nog wel wat remstof op je voorwielen zien omdat je je auto nog leert kennen. Na een paar weken/maanden zal dit afnemen als je je best doet om het accupakket van je hybride aandrijflijn optimaal in te zetten. Als je dit volhoudt, zul je na een paar maanden vrijwel geen remstof meer op je voorwielen zien. Er zijn YouTube-filmpjes (veelal Engelstalig) die uitleggen hoe je met een hybride (Lexus/Toyota) de meeste kilometers uit een tank haalt. Hou de econometer in de gaten en volg 't mantra "easy on the brake, easy on the gas" en let op het groene EV-lampje en kijk naar je infodisplay waar de brandstofmotor, accu en een wiel getoond wordt. De pijlen geven de richting van de energie aan. .
.